Inlägg från: Liten familj |Visa alla inlägg
  • Liten familj

Rabattkodstråden - del 2!

Är det någon som har provat om man fortfarande kan använda Libero-rabatten?? Man har ju kunnat använda den lite "som man vill", så jag tänkte att den kanske fortfarande går att läsa in...

• Liten familj

Är det någon som har en rabattkod för SJ???

• Liten familj

Om man beställer 100 bilder gratis på fuji, så gäller det endast formatet x11. Eftersom jag så flitigt sätter in alla kort i album, så är de alldeles för stora...:(

• Liten familj

Jewel 07 skrev 2008-08-13 18:25:24 följande:

Jag har beställt de där 100 gratisbilderna från fuji men då var det på flera av bilderna som ögonen på folk såg jättekonstiga ut, som om nån duttat en tuschpenna i ögonen. Så det var inte så roligt. Men när jag ringde kundtjänst för att reklamera bilderna så satt hon in "pengar" så jag kan framkalla de bilderna igen gratis, så det tycker jag de ska ha kredd för. Det var som inga problem alls.Tycker Extrafilm gör fina bilder, där har de ju ganska ofta att man får 30 gratisbilder med olika koder. Tyvärr vet jag inte av nån just nu.
    Extrafilm:
    Kod: blomma Varannan bild gratis. t.o.m. 31/8

Kod: 05tv5 Varannan bild gratis t.o.m. ?

Kod: radio 30 bilder gratis t.o.m. ?

Kod: sommar105 -25% rabatt t.o.m. 7/9
  • Liten familj
    första skrev 2008-08-18 18:48:16 följande:
    Någon som vet om koden Radio fortfarande gäller på Extra Film?
    Testa något av detta annars:
    EXTRAFILM
    Varannan bild gratis
    Kod: blomma, tom 080831

Varannan bild gratis
    Kod: 05tv5

30 bilder gratis
    Kod: radio

25% rabatt
    Kod: sommar105, tom 080907
  • Liten familj
    första skrev 2008-08-18 19:01:44 följande:
    Svar på #338De var inte med på senaste rabattlistan. Tänkte den kanske upphört. Får se om någon vet. Eller så får jag väl börja lyssna på radio och se om jag hör någon reklam...
    jag använde koden blomma idag. Fick 70kr rabatt, då jag beställde 140 bilder ca på extrafilm...
  • Liten familj
    Hallontårta skrev 2008-08-18 19:10:51 följande:
    Jo, de står ju med på listan? (som jag har babblat iväg nu)
    Någon som reggat sig på lindex ännu och fått någon internetkod? (jag vill som sagt inte ge ut min innan jag vet att alla får samma)
    Jag har reggat mig nu. Fick ett mail för att bekräfta prenumerationen, men ingen kod...?
  • Liten familj
    Hallontårta skrev 2008-08-18 19:17:56 följande:
    Då kommer det snart! För mig kom den nästan direkt.Liten familj skrev 2008-08-18 19:16:41 följande:
    Jag inboxade dig med koden jag fick. Var det samma som du fick?
  • Liten familj
    Hallontårta skrev 2008-08-18 19:23:16 följande:
    Ja, jag svarade. Det var samma Jag kan lägga till den på rabattlistan, men jag kan inte fetstila rubrikerna för jag har inte plus. Har du?Liten familj skrev 2008-08-18 19:21:47 följande:
    Nej tyvärr..=(
  • Liten familj
    Känslan skrev 2008-08-18 22:56:42 följande:
    Jag har för mig att det är extrafilm men är inte helt hundra.Annars kan jag tipsa om fuji med rabattkod sommar.Ger dig 100 gratisbilder.Frakt tillkommer.
    Personligen tycker jag att extrafilm är bäst! Bra färgkvalitet. Fuji har dock hundra gratisbilder, men storleken är 11x och får därför inte plats i vanligt fotoalbum, och bilderna ser röda ut:(
  • Liten familj
    Catis skrev 2008-08-21 11:47:10 följande:
    Måste bara få tacka för den som la in 25% rabatt på extrafilm. Så jag hade råd att beställa lite bilder på sonen. Blev posters och inbjudningskort till hans ett års kalas. Super bra! Tack!
    Det var så lite så;)
  • Liten familj
    MarrebarreW skrev 2008-08-26 19:53:53 följande:
    Nu har jag fått min canvas från korthuset.se och är så himla nöjd! Jag beställde ett svart-vitt foto med rosa text (som jag för övrigt redigerat på picnik.com) och det blev jättebra!Jag fick betala sammanlagt 170:- (139:- + 31 :- frakt) för en 30*40. Jag beställde den i fredags och den kom i brevlådan idag, omonterad. Så ram får man köpa själv, jag använde en målarduk från öb, ca 40 :-.Åh vad det är kul att handla när det blir så bra!
    Mmarielle: Jag har kollat på picnic.com nu och vill göra något kul med ett foto. Jag förstår bara inte riktigt hur jag ska få det bra! Vet du hur jag ska göra för att få t.ex.svart-vitt kort med en färgad detalj på kortet? Typ en röd handduk?
  • Liten familj
    obelix skrev 2008-08-27 15:56:19 följande:
    Lägger in en förfrågan här oxå.... finns kanske mer än extrafilmänkte vara ute i god tid i år... mor/farmor tjatar redan om att de vill ha en vid jul i år.Jag vill helst ha en där bilden är en liggande A4 och kalendern nedanför på en annan liggande A4 om ni förstår vad jag menar.Det brukas ju skickas ut en massa erbjudanden nu är det någon som har några rabatt koder till fotokalender?
    Kolla:
    www.extrafilm.se/tv3
    www.extrafilm.se/tv4
    www.extrafilm.se/tv5
  • Liten familj
    lyckligmamma skrev 2008-09-02 09:27:12 följande:
    jag kunde beställa på mitt namn 3 st...
    Vad skrev du under "Förskolans namn"??
  • Liten familj
    Lejån skrev 2008-09-17 08:53:11 följande:
    Nej Coop rabatterna hade inget att göra med hur mkt man handlar eller så, utan det var barnrabatter. Det var 100 kr på valfri barnsko om man handlar för 500 kr, 50 kr på valfri leksak, 50 kr på valfri barnbok, 50 kr på vinteroverall, 50 kr på nån barbiefilm och 25 kr på valfri barnmat eller blöjor. Så det blev ju en hel del bra att utnyttja! Tänkte först att jag kanske fått den för att vi fått en liten, men då borde ju du Fru I också fått...
    Är det för att du har Med-mera-kort?? *Försöker komma på vilka de utvalda är?!...*
  • Liten familj
    babyblue68 skrev 2008-10-09 11:54:35 följande:
    är det nån här som beställt från postfoto.se blir det bra kvalitet?
    Dålig kvalité om du frågar mig... Konstig färg på bilderna. På en av bilderna jag fick, så låg min son i sängen med röda påslakan. Då hade hans hårfärg också blivit röd helt plötsligt! =S
  • Liten familj
    melizza skrev 2008-10-29 22:47:37 följande:
    nån som vet nån rabatt där man kan köpa skor...inte ellos
    Skopunkten har just nu fri frakt hörde jag på radion. Där är det ju ta 3 betala för 2.
    www.skopunkten.se tror jag...
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!