Inlägg från: sunnanå |Visa alla inlägg
  • sunnanå

Rabattkodstråden - del 2!

Var det 30% på lindex på hela köet eller?

• sunnanå

hm går väl ut i morrn,den 25:e

• sunnanå

finns det nån 30 % rabatt på lindex nu,verkar som om nån handlat med det igår i andra tråden.

• sunnanå

libero har tydligen gått ut,var nån gång i aug tydligen el finns det nån till nu?

• sunnanå

Va ere för jacka?

Var den i svart,grå och vinröd?
    Lite rynkad på ryggen och utgående neråt?
    Undrar om det är den jag har,kostar 398 kr

• sunnanå

Kolla hemsidan men hitta inte den som jag tänkte på,finns den nu

• sunnanå

finns nån bild på den och vad kostar den?
    Lättare att kolla om man vet vad den kostar men det är kankse inte den som jag tänker på då? Den kosta 398 kr.

• sunnanå

Var det skärp på kappan/jackan?

Man undrar ju hur den ser ut

• sunnanå

Ingen kupong här inte,tror att den bara skickas ut till 1 1/2 år el så var till liberosamlingsmärkena som var det.

• sunnanå

Liten fråga ang rabatterna på coop
    hur kom de i brevlådan med mersmak tidningen el annat sätt,tänkte att då kan man hålla utkik på hur brevet ska se ut

ang omköp för att få rabatterna,det är klart handlat mycket då gör det en hel del,men det var säkert inte meningen att de skulle komma isamband med fem myror.

Jag har också massa såna plagg ,alla me lapp på.Har inte bestämt mig vilka man ska behålla,men verkligen fina.

• sunnanå

hur länge gäller lindex 25 % kupongen?

Fanns den att skriva ut också?

• sunnanå

nån som också har problem att efter man gjort beställning och ska till kassan så blir det error.

Hur länge var det kod 8184 gällde på hm?
    Vet ej om det är koden som gör att det blir error?

• sunnanå

Har talat med hm idag för det är fortfarande error på min sida och igår så gick det att gå till kassan med vad man lagt i kassan men inte till sista för att den var registrerad,gu så irriterande. Sen är det sista dagen idag på 20 % koden också.

Är det nån som det funkar för?

• sunnanå

Halloj!

Har inte använt kupongen från lindex ännu som snart går ut.

10 % på resten av köpet,står att man inte kan kombinera med andra erbjudanden,hur ere med 3 för 2 ex?inte gäller väl 10 % på de i hop.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!