-
Bästa du! Superbra jobbat. Jag tackar å allas vägnar!Kayn skrev 2008-08-14 21:28:54 följande:Tvillingmamman - står högst upp SOm jag skrev så läste jag bara tio sidor bakåt i tiden och samlade ihop det som fanns där, sen skrev jag oxå att ni gärna får fylla på det jag missat/datum etc Tanken med denna var bara att samla ihop lite för jag tyckte det var så utspritt nu mot hur det var i förra tråden -
Åh, råkade trycka in 20%-rabbatten på Lindex istället för 30. Även om jag toar bort plaggen/loggar ur/stänger ner sidan så ligger rabatterna kvar. Jag vill ju börja om - hur gör man???
-
Det är koder som du använder när du beställer fån Internet för att få saker billigare. När man gör en beställning brukar det ofta komma upp en ruta i samband med bet/best där man kan trycka in en kod för att få rabatt. En sk rabattkod! Lycka tilljumelles skrev 2008-08-16 07:54:46 följande:Hej! Kan någon förklara vad rabattkoder är och hur man använder dem?
-
Åh, här har man tur med en morgonpigg så har du samma problem! Hur irriterande är inte det!!! Fast jag gjorde en testbest häromdagen och idag "började jag om" så jag antar att man kan vänta nån dag och sen testa igen, men jag vill ju beställa nu!!!!!!!Hallontårta skrev 2008-08-16 08:11:38 följande:Jag har också fått så, mkt irriterande! Tar gärna emot tips jag med. Kanske ta bort cookies/rensa internetfilerna förresten? -
Inte pengarna, principen...Hallontårta skrev 2008-08-16 10:28:01 följande:Åh jag är inte morgonpigg, men sonen är! Jag ska testa igen senare och se om det fungerar. Det är inte mkt pengar, 20% eller 30% men det är klart att man vill ha högre rabatt om det går.
Och för att kompensera exp-avgiften på 19 kr... Det är eg den jag surar på
. Hur jag nu kan sura när jag helt gratis får koder som jag eg inte har rätt till... Länge leve FL!
-
Jo, jag har Lindex-kort fast det har inte blivit så mkt nyköp sista tiden så det dröser inte in kuponger till mig direkt. Fast nu har jag ju reg mig ordentligt på hemsidan iom on-line-shopen så då kanske det blir lite bättre med erbjudanden.Hallontårta skrev 2008-08-16 12:32:18 följande:Har du inte lindexkort? Då får du ju dubbelt upp med rabatterna, först en kupong att anv. i butiken och sedan en internetkod att använda till nätet. Ja, den där expeditionsavgiften tycker jag de kan slopa. -
HA! Nu har jag äntligen fått utnyttjat denna tråden till fullo! 2 st sådana här i 74 (hösten) och en i 80 (våren), 30 % på båda:
www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=1906476&parentid=0&color=1447627&NewView=true
Och ja, jag vet att jag kommer vilja en annan till våren och ja, den kommer säkert att vara för liten. Men eftersom jag hypar den lite här så hoppas jag att de blir lika populära som Moln-overallerna så säljer jag dem sen dyrt på Tradera
Och PS, jag fick inte heller rabatten 50 kr för >200 kr så den kan man nog ta bort. Har säkert gått ut. -
Ajj nåvv! Men det där med att behöva är relativtHallontårta skrev 2008-08-16 20:15:39 följande:Åh den är så mysig!!! Har tittat på den, men lillkillen har redan flera jackor och tröjor. Finns ett par manchesterbyxor där som jag är grymt sugen på.
Jag vet inte heller hur "jag" skall hinna använda POPs vindfleece, Lidexlurven MED Katvigfilten innan det är dags för Mololurv och åkpåse... Sorry OT...
-
Nånstans under beställningen ska du ha kunnat välja om du vill hämta eller få det skickat. Under fliken "dina sidor" står det hur du vill ha det under "dina önskemål". Vet dock inte hur man ändrar i annat fall än vid beställning.Jenna82 skrev 2008-08-19 20:39:43 följande:Jo vi har en där vi bor...men frakten koom ju med automatiskt...hur gör jag då då+ ska jag maila de eller nåt liknande för att få det skickat till lindex butiken istället? -
Ni som beställt från Lindex - hur lång tid tar det innan varorna kommer? Nu har det stårr "fraktas till butik" i 3 dagar på mitt status. Fraktas med vad? Snigel???
-
Jodå, senaste listan på sid 40 har aktuella koder (utom den med 50 kr rabatt över 200 kr). Men både barn- och baby-30 % fungerar för mig iaf.oxytocin skrev 2008-08-20 18:59:19 följande:Gäller de inte längre, de som finns en sida bakåt? -
Är den koden utbytt? För i lördags fungerade det inte för mig, men det kanske var en annan kod då för samma rabatt?Hallontårta skrev 2008-08-20 19:16:06 följande:Den på 50:- gäller visst! Den la vi ju in för någon dag sedan bara.
Jajjaa:
De fungerar endast online. För rabatt i butik krävs kupong. -
Aha, då förstår jag. Osis för mig!Hallontårta skrev 2008-08-20 20:36:29 följande:Gamla koden var E30150, denna la vi in iiiiiii....måndags kanske? Denna fick man om man registrerade sig för Lindex nyhetsmail. -
För att få koder till de stora kejorna behöver du bli clubmedlem (men det är inte alltid det hjälper, då är det bra att FL finnsAForsström skrev 2008-09-10 09:01:40 följande:Hmm kanske en konstig fråga men frågar man inte så får man inget veta!!!Hur gör ni för att få erbjudandena?? är det bara för handel över nätet?? tänkte eftersom ni inte har några kuponger!!! men på n'tet kan man ju knappa in erbjudandekoder..Tacksam för svar
). För de mindre företagen/Internetsidorna får man ibland utskick med erbjudanden efter att en gång ha ahndlat där. Ofta så sparar de ens kontaktuppgifter och gör mailutskick med erbjudanden. Ibland står koderna direkt på hemsidor.
Var det så du menade? -
Nej sprillans! Går ju ut 2009lyckligmamma skrev 2008-09-13 10:51:53 följande:2. tom 0903315:- rabatt på en matburkwww.semper.se/eko/pdf/smakrabatt.pdfär inte den lite gammal?