Inlägg från: Sonen |Visa alla inlägg
  • Sonen

Rabattkodstråden - del 2!

Svar på #312
    Om man har utnyttjat den förra kampanjen redan, tror ni man kan utnyttja denna också? Eftersom det är bara en gång per hushåll...
  • Sonen

Ena länken till Fujidirekt har slutat fungera, denna www.fujidirekt.se/asp/%5Fcampaign/svepet/

Vet ni förresten om någon av de andra har legat ute länge? Har nämligen redan använt ett sånt här erbjudande tidigare, men kommer inte ihåg koden (kan varit sol??) Tror ni man kan använda en på nytt?

• Sonen
    Hallontårta skrev 2008-08-29 21:45:59 följande:
    Om någon rabattkod eller kampanj inte fungerar får ni gärna uppdatera listan så den blir aktuell..
    Självklart, men jag har försökt att uppdatera en gång utan resultat på länkarna, så jag tänkte att det är bättre om jag talar om vad jag ev upptäcker än att inte göra något... Fast jag kan ju ha fel...
  • Sonen

Är det fler än jag som har svårt att välja faktura hos josefssons? Blir bara gråmarkerat med stäng knapp och så kommer man inte vidare...

• Sonen
    Sonen skrev 2008-08-30 21:39:51 följande:
    Är det fler än jag som har svårt att välja faktura hos josefssons? Blir bara gråmarkerat med stäng knapp och så kommer man inte vidare...
    Kom på det, var inte inloggad... Nu gick det bra! Vilken tur att denna tråden finns. Så mycket man har sparat in *gillar*
  • Sonen

Hmm undrar om ni vet om det finns några begränsningar i koderna till Josefssons/Ellos? Ex 50% på valfri vara, kan det vara elektroniksaker?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!