-
Minns inte hur länge, minns bara att jag tyckte att det tog tid.Stormis skrev 2008-08-20 11:16:31 följande:Ni som beställt från Lindex - hur lång tid tar det innan varorna kommer? Nu har det stårr "fraktas till butik" i 3 dagar på mitt status. Fraktas med vad? Snigel???
-
Visst gäller det bara 11 cm?Sweetie82 skrev 2008-08-20 18:19:56 följande:Måste bara fråga.. ni som beställt från Fujifilm.. de där 100 gratis med porto. Har läst mkt om att bilderna inte va i så bra kvalitet och fick mina bilder igår. Håller med om kvaliteten, dessutom beställde vi strlk 10 men fick 11.. borde man reklamera? Har ni gjort det? Man borde eg göra det, men känns dumt eftersom man bara betalt 29 kr i porto. Bilderna får ju lixom inte plats i albumet
"FUJIDIREKT
www.fujidirekt.se/asp/_campaign/hundra/
100 bilder gratis (porto 29 kr) i 11x format
tom 080819
www.fujidirekt.se/asp/_campaign/sol/
100 bilder gratis (porto 29 kr tillkommer) i 11x format
www.fujidirekt.se/asp/_campaign/svepet/
100 bilder gratis (porto 29 kr tillkommer) i 11x format
tom 081117
www.fujidirekt.se/asp/_campaign/100/" -
Pixliga kan bilder bli om man skriver ut i för låg kvalitét, men suddiga borde de inte bli. Hum.leson76 skrev 2008-08-20 18:56:26 följande:Jag fick mina bilder från fuji idag....reagerade då jag inte minns inte att min kamera tog så dåliga bildern men efter att läst här så är det nog framkallningen som gjort bilderna pixliga och lite...suddiga. Trist -
Gäller de inte längre, de som finns en sida bakåt?Jajjaa skrev 2008-08-20 18:57:35 följande:Nån som har en aktuell rabattkod på Lindex?? -
Samma labb men är det samma fotopapper då?solida skrev 2008-08-22 18:25:48 följande:Jag har framkallat från fuji säkert ett tjugotal gånger och alltid fått jättebra resultat. Jag har både framkallat "vanliga" kort, förstoringar, fotopussel, julkort och kort med vit ram. Allt har varit tiptop! Nu i veckan framkallade jag från postfoto, och det visade sig vara samma laboratorium som fuji... Så de var också jättebra. tyvärr fick jag lite för många bilder, typ massor som jag inte hade tänkt framkalla. Men iofs behövde jag inte betala för dem så det spelar väl mindre roll. 198 bilder för 60 kronor...! Dags att köpa lite fler fotoalbum... -
Nån som har fler Lindexkoder förutom M09001 som ger 25%? Och den ovan på underkläder. Bläddrat bakåt men jag hittar inte, jag kanske är lite blind idag.
-
Jahaaaa! *slår mig för pannan* De ligger i en separat tråd!yavanna skrev 2008-10-08 18:44:00 följande:www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198-2.html
Tackar.
-
Den här verkar inte fungera för mig:
2-pack babysockar på köpet när du handlar valfritt babyplagg. Kod: B31002.
Lindex alltså.
-
Jaa, är det nån som har Lindex? Jag skulle behöva beställa en del.
-
Gah, så irriterande! Hittade Lindexkoder och kunde knappa in tre st, men när jag ska bekräfta köp är INGEN registrerad.
-
Jag har provat både med Firefox och Safari...
-
ma ma skrev 2008-10-16 23:25:54 följande:
Har du handlat någonting annat som kostade 129 kr? Det verkar som att strumrabatten gäller för en hel del annat också Bamse-mockasiner får man enligt beskrivningen bara om man handlar någonting annat ur Bamse-kollektionen.30% på babyplagg verkar man inte kunna få på samma plagg som man fått någon annan rabatt för, men kan kombinera med rea.Det går inte att ha 50 kr för köp över 200 och 10% på hela köpet samtidit - sidan väljer "själv" den av de två som ger högre rabatt.Hoppas det här förklarar varför några av rabatterna inte fungerar för allaNu har jag även testat att tömma cacheminnet och raderat alla cookies. Ingen rabattkod alls fungerar.
Nu blir man ju bara ANTI-LINDEX, när det krångar och jag vill beställa NUUU!
-
Tina83 skrev 2008-10-17 14:14:12 följande:
är det nån som har tips på lindex-jeans som är sköna? för oss vuxna alltså gärna för oss runt size 40!Jag har blivit lite "rädd" för Lindex jeans. Köpte ett par i strl 44, men de töjde ut sig direkt och blev som 46-48. Beställde ett par 44 men när de kom fick jag inte på mig, mer som 40-42.
-
Jag mejlade Lindex och sa att koderna inte fungerade. Hon sa att jag inte är medlem, och att det var därför. Men jag handlade ju i feb från hemsidan med koder! Hur vet man om man är medlem eller inte då?
-
Hallontårta skrev 2008-10-21 18:24:10 följande:
Har du ett medlemskort?Nope, har inget kort. Men jag har ju handlat med deras koder förut. *förvirrad* Är det förresten fortfarande så att man måste skaffa kredit hos dem, eller kan man bara ha klubbkort? -
Ah, jag får skaffa klubbkort då. Förstår bara fortfarande inte hur jag har kunnat handla utan ett sånt, uppenbarligen, och knappat in rabattkoder.
-
Det går inte att kombinera rabattkoder hos Ellos/Josefssons va? Alltså att knappa in mer än 1 kod?