Inlägg från: Liten M |Visa alla inlägg
  • Liten M

Rabattkodstråden - del 2!

Nirnaeth skrev 2008-08-20 12:51:20 följande:
    Hur är det med Ellos, går det att kombinera rabatterna där eller kan man bara använda en per beställning?
    går ej att kombinera tyvärr är min erfarenhet
  • Liten M

Nu sket de sig med Lindex-koderna för mig! Satt imorse och höll på att göra en beställning men fick springa ifrån för att ta lilleman. Hann alltså inte klart och nu under dagen så har datorn startat om pga nån uppdatering. Nu när jag skulle beställa så står de bara att "promokoden registrerad" och jag får inga rabatter. Synd om mig!

• Liten M
    Lokatt skrev 2008-08-26 14:03:43 följande:
    åh, jag blir tokig på lindex shopen! använder man både 20% och 30% så drar den automatiskt 20 på dyrare plagget! hur jag än vrider och vänder på beställningen.
    Om koderna börjar på samma bokstav så händer de som för dig men om de börjar på olika bokstav så räknar de på de dyraste varorna. Märkte de igår när jag skulle lägga en order på barnkläder, de gick att få 30 % på de två dyraste å 20 på tredje varan.
  • Liten M

Tack vare den här tråden blir de ju nästan gratis att shoppa! denna helgen har vi varit iväg och handlar kläder som bara den till lilleplutt. Över 200 kr rabatt på Lindex, 100 kr rabatt på blöjor, mat å badprodukter, 200 kr rabatt på H&M(visserligen med en bonuscheck på 50 kr)

De lönar sig att ha koll här samt alla dessa miljoners bonuskort å medlemsskap överallt

• Liten M
    Moonis skrev 2008-09-03 10:48:37 följande:
    Nähä, allt försvann. Testar igen.Josefssons: 100:- rabatt vid köp över 300:- + valfri skönhetsbehandling vid köp över 800:-. Gäller ur Josefssons ordinarie höst-/vintersortiment 2008 t o m 2008-09-22. Kod:  586153
    De vore skoj att veta vart de går att utnyttja de presentkortet på ansiktsbehandling, står de ngt om det? Kollade tidigare en gång då jag fick ett sådant erbjudande men fann ingen info. Har ju ingen vidare lust med att åka 20 mil för att få behandlingen
  • Liten M
    Moonis skrev 2008-09-04 16:09:23 följande:
    Dom har en lista om du klickar på Klicka här för att hitta din närmaste salong!www.ellos.se/GeneralOffer/GeneralOffer.aspx...
    Tack! Dock var de precis som jag misstänkte, lååååååång resa till närmase salong där det verkade som de endast hade floating
  • Liten M
    daphniamagna skrev 2008-09-04 22:09:28 följande:
    Har en lite OT fråga.Om man handlar från HM shop och måste skicka tillbaka. Hur gör man då?Måste man skicka tillbaka i samma förpackning? Fick kläderna i en kartong som sambon slängde innan jag hann säga mitt..
    Jag har tagit en påse jag har hemma, bara returlappen sitter på så ska de inte vara några problem! Bara sett till att det varit ordentligt packat och att lappen sitter fast ordentligt!
  • Liten M
    sarismaris skrev 2008-09-07 17:16:40 följande:
    Bassekatt: du menade väl inte att du hade fått in både babyrabatten och "över 200"-rabatten på samma order? För det går väl inte va...?? Vore ju himla bra i så fall, för jag tänkte just beställa en del bebiskläder därifrån!
    Inte Bassekatt men svarar ämdå. På Lindex går de att kombinera all sköns möjliga rabatter. Jag beställde därifrån förra veckan, brukade 3 st 30 %-koder samt "Över 200 kr" rabatten och de var inga problem. Hämtade ut de i butiken så alla avgifter, frakt å allt de där gick endast på 19 kr. Bra webshop tycker jag!
  • Liten M
    Kayn skrev 2008-09-12 12:46:27 följande:
    Har ni sett att Ellos ska börja sälja Esprit? Nu kan det ju helt plötsligt bli intressant med dom rabattkoderna igen
    De blir väl som med Nike, Puma, Reebook etc. Att de inte går att använda erbjudandekod på de märkena tyvärr
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!