Inlägg från: Line80 |Visa alla inlägg
  • Line80

Rabattkodstråden - del 2!

Nån som vet hur länge byx erbjudandet på kappahl gäller?

• Line80
    Snorky skrev 2008-09-08 13:26:12 följande:
    jag fick mitt kort idag!
    hur anmäler man det.. eller VART?
  • Line80
    Snorky skrev 2008-09-08 13:53:25 följande:
    hemsidan gick jag in och registrerade mig, annars i butik tror jag...
    hehe va logiskt jag får fixa det hemifrån ikväll för här gick det inte
  • Line80

tack för koden det blev ett par kavat kängor och ett överkast för 249.-

Lourdes skrev 2008-09-13 18:21:09 följande:
  • Line80

läste precis om överkastet.. gratis är gott.. jag har redan IKEAs bruna överkast så jag tänkte ge bort det nya som julklapp det kan väl inte vara fel?

• Line80

haha va löjligt

Betty2 skrev 2008-09-16 20:21:03 följande:
    jordnöten: Jag såg en tjej som ville göra så på Coop Forum i går, när de hade sänkt sin bäst-i-test-vinteroverall med 150:-. De gick inte med på att hon köpte om den direkt, utan hon fick lämna tillbaka den (fick tillbaka pengarna) och fick sedan gå in i butiken och hämta en ny overall, och gå till kassan med den... Hoppas de inte är likadana på Lindex, det sparar ju dem en massa jobb att slippa lägga tillbaka plaggen om du köper dem igen direkt efter återköpet.
  • Line80
    Snorky skrev 2008-09-17 22:08:44 följande:
    Igår fick jag kuponger från lindex, åhlens o ica... idag kom det kuponger från coop & hm! Jag tror minsann september är en riktig kupongmånad!
    jag fick bara ett brev med klubbkort från åhlens men ingen kupong.. kommer det senare då alltså? hoppas
  • Line80

nån som fått mejl från hm och vill berätta vad som står.. jag såg att det skulle vara rabatter men kunde inte öppna mejlet.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!