Inlägg från: Constelacion |Visa alla inlägg
  • Constelacion

Rabattkodstråden - del 2!

inboxa gärna mig med

Snorky skrev 2008-08-21 22:47:53 följande:
    ja, den funkar hur många ggr som helst
  • Constelacion

skrev fel förut sorry, men du får gärna inboxa mig oxzå!
    (skyller på morgontrötthet & busig liten kille i knät)

MarrebarreW skrev 2008-08-21 15:11:52 följande:
    Har inboxat dig...
  • Constelacion
    ska iväg till lindex idag så hoppas den kommer ut här på förmiddan!
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-08-22 07:31:06 följande:
    Vad är detta för inboxningsrace!? Varför inte bara lägga den i listan? JAg vill ju också ha juhhhh i listan eller inboxat då PLS Mmarielle
  • Constelacion

taskigt! fast du får rabbatten i alla fall, det är ju huvudsaken!

Lokatt skrev 2008-08-26 14:03:43 följande:
    åh, jag blir tokig på lindex shopen! använder man både 20% och 30% så drar den automatiskt 20 på dyrare plagget! hur jag än vrider och vänder på beställningen.
  • Constelacion

Tackar sikken bra, bara se te å köpa en burk åt gången ju8h hihi. och när man ska iväg å bara köper en burk

karmasus skrev 2008-09-08 21:20:03 följande:
    Lite semper- rabatt.Bara att skriva utwww.semper.se/eko/pdf/smakrabatt.pdf
  • Constelacion

Ngn som fått lindexrabatt idag? Ska iväg senare idag så vore kul att ha med den :P

• Constelacion

den rukar komma runt den 15;e

Tänkte om ngn fått mail från lindex... (själv får jag aldrig ngt på mail av dem fast jag har skrivit in mailadress osv.. )

Constelacion skrev 2008-09-15 07:25:36 följande:
    Ngn som fått lindexrabatt idag? Ska iväg senare idag så vore kul att ha med den :P
  • Constelacion

ngn som har/ska köpa liberoblöjor och inte spar kvitton till regnstället så får ni gärna inboxa mig. (försöker få ihop till regnstället men vet att jag kommer få ihop 5kvitton, svårt med tio eftersom kampanjen går ut i november..)

• Constelacion

i butikerna dä'r du köper blöjor, ica etc.

Hallontårta skrev 2008-09-21 10:17:14 följande:
    Känns som att jag missat något, vad hittar man detta erbjudande?
  • Constelacion

expiditonsavgift tillkommer på 41kr, men blir ju mycket billigare i alla fall efetrsom man får skorna för halöva priset
    J esssica skrev 2008-09-22 13:16:50 följande:

aha okej.
  • Constelacion

Trist
    J esssica skrev 2008-09-22 13:31:56 följande:

Men blööööö. Funkade inte på Puma *suuuuuuck*
  • Constelacion

har itne vågat använda dden sen det var ngn som skrev att de hade ifrågasatt kupongen i butiken
    dock kom det ju sms igår tror jag det var, 25% på ett par byxor på kappahl. står ignet om jeans lr mjukisar så gäller alla byxor. tänkte fynda jeans till sonen på torsdag, förhoppningsvis kanske man går in i flera kappahl butiker och kan fynda ett par byxor till åt han på det sms;et

jessie79 skrev 2008-09-23 19:10:42 följande:
    Nån som vet om Kapp Ahl kupongen fungerar fortfarande?? Så man inte gör bort sig om man kommer till butiken med den... Har ju äntligen fått fart på skrivaren!!!
  • Constelacion

J bara man har sms;et så kan man handla byxorna tror jag.
    AHh kanske har fått hem kuponger jag med, men ä hos min mamma just nu så... får väl se om de gäller fortfarande när jag kommer hem.

ÖNadja skrev 2008-09-23 19:23:46 följande:
    Jag fick hem rabattkuponger idag från kappahl. 25% på varlfritt herrplagg, damplagg och barnplagg. Tror att 25% på valfri byxa kan man handla utan nån kupong.
  • Constelacion

Åhh så bra

jessie79 skrev 2008-09-23 21:27:53 följande:
    Ang kapp ahl så kan man handla byxor för 25% rabatt utan sms. Såg det i butiken idag.
  • Constelacion

Nej! (tyvärr, även om det först inte stod ngt om det i sms;et så gäller det endast dambyxor, fick ett nytt sms efter ett par timmar)

Milda79 skrev 2008-09-27 21:35:45 följande:
    Gäller 100:- rabatt på barnbyxor oxå? På Lindex?
  • Constelacion

däremot 25% på byxor på kappahl gäller alla byxor, även baby.. i alla fall när jag var inne i butiken så sa de det

• Constelacion

hur mycket rabatt ä d?
    prinsessan 13 april skrev 2008-10-08 20:09:32 följande:

Frågar igen om någon vill ha Trendybaby rabattkod?? Tyvär är det begränsat till tre personer så det är först till kvarn...
  • Constelacion

ngn som har länken till 5kr kupong till sempers barnmat kvar?

• Constelacion

tackar! hade inte ens sett den!

lugnåsbo skrev 2008-10-09 07:26:28 följande:
    gå in i rabbatkodstråden som ligger i TS
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!