Rabattkodstråden - del 2!
inboxa gärna mig med ![]()
inboxa gärna mig med ![]()
skrev fel förut sorry, men du får gärna inboxa mig oxzå!
(skyller på morgontrötthet & busig liten kille i knät)
taskigt! fast du får rabbatten i alla fall, det är ju huvudsaken! ![]()
Tackar sikken bra, bara se te å köpa en burk åt gången ju8h
hihi. och när man ska iväg å bara köper en burk ![]()
Ngn som fått lindexrabatt idag? Ska iväg senare idag så vore kul att ha med den :P
den rukar komma runt den 15;e
Tänkte om ngn fått mail från lindex... (själv får jag aldrig ngt på mail av dem fast jag har skrivit in mailadress osv..
)
ngn som har/ska köpa liberoblöjor och inte spar kvitton till regnstället så får ni gärna inboxa mig. (försöker få ihop till regnstället men vet att jag kommer få ihop 5kvitton, svårt med tio eftersom kampanjen går ut i november..)
i butikerna dä'r du köper blöjor, ica etc. ![]()
expiditonsavgift tillkommer på 41kr, men blir ju mycket billigare i alla fall efetrsom man får skorna för halöva priset
J esssica skrev 2008-09-22 13:16:50 följande:
Trist
J esssica skrev 2008-09-22 13:31:56 följande:
har itne vågat använda dden sen det var ngn som skrev att de hade ifrågasatt kupongen i butiken
dock kom det ju sms igår tror jag det var, 25% på ett par byxor på kappahl. står ignet om jeans lr mjukisar så gäller alla byxor. tänkte fynda jeans till sonen på torsdag, förhoppningsvis kanske man går in i flera kappahl butiker och kan fynda ett par byxor till åt han på det sms;et ![]()
J bara man har sms;et så kan man handla byxorna tror jag.
AHh kanske har fått hem kuponger jag med, men ä hos min mamma just nu så... får väl se om de gäller fortfarande när jag kommer hem. ![]()
Åhh så bra ![]()
Nej! (tyvärr, även om det först inte stod ngt om det i sms;et så gäller det endast dambyxor, fick ett nytt sms efter ett par timmar)
däremot 25% på byxor på kappahl gäller alla byxor, även baby.. i alla fall när jag var inne i butiken så sa de det
hur mycket rabatt ä d?
prinsessan 13 april skrev 2008-10-08 20:09:32 följande:
ngn som har länken till 5kr kupong till sempers barnmat kvar?
tackar! hade inte ens sett den! ![]()