Inlägg från: Buff och Plopp |Visa alla inlägg
  • Buff och Plopp

Rabattkodstråden - del 2!

Tvillingmamma2007 skrev 2008-08-23 10:04:57 följande:

Har ni förresten läst på 20% rabattkupongen som går att skriva ut att den endast gäller 1 ggr per medlem? Förut har ju stått 1 per köptillfälle! Usch då! Fast de kanske inte kan kolla det iofs.
    Jag skrev ut två stycken när jag fick den på mailen och har använt båda två Men vid två olika tillfällen.

Förresten igår när jag skulle använda den där kappahl kupongen 25% är det väl, då står kassörskan länge och väl och läser och kollar...och frågar när jag fick den!!! jag harklade lite och mumlade nått om att jag fått den när jag registerade mig, hmmm har de slutat med det erbjudandet eller? Nån mer som råkat ut för det? Jag fick i alla fall rabatten
  • Buff och Plopp

Hej. Jag har också tålmodigt väntat på rabatten från Åhlens barnklubben. Häromdagen kom den. Men fick vänta länge!!!!!!

• Buff och Plopp

puh fantast skrev 2008-09-18 13:46:30 följande:

Jag får aldrig nå´t från Åhlens. Har haft medlemskort där i ca. 10 år och aldrig fått nå´t därifrån. Funderar på att ta bort kortet från börsen, tar bara upp plats.Hur ofta får ni från Åhlens? Handlar ni mycket där?
    Periodvis handlar jag mycket där... Men håller med om att det är rätt sällan jag får erbjudanden. Hoppas på att få lite mer nu i och med barnklubben
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!