Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Rabattkodstråden - del 2!

Hallontårta skrev 2008-08-25 16:32:06 följande:
    Om man dessutom lämnar tillbaka alla kläderna så får man tillbaka de 19 kronorna också!
    Nix
  • Tindrisen03

Malin med Tim skrev 2008-09-02 08:25:27 följande:

Någon som vet när lindex kommer med nya kuponger?
    Dröjer nog ett par, tre veckor eftersom det nyss gick ut ett par
  • Tindrisen03
    Flamma skrev 2008-09-18 21:22:36 följande:
    Men fy vad snålt! Jag som ville ha nåt liknande Lindex rabatt! Nu vet jag nog varför jag inte handlar på HM... Synd bara att jag hittade en så jääääkla snygg jacka till Melvin på HM. Den som ser ut som en skinnjacka, me like
    Handlar inte så mkt på HM heller..fast snålt? De har ju ganska låga priser redan
  • Tindrisen03

Tjejligans mamma skrev 2008-10-21 15:55:54 följande:

BRUN/ROSA i stl 100 + regn o vintervantar rosa o svart fr Didrikson i stl upp till 2 år.Känner mig så suuur!!!Tycker  d känns så oseriöst då d inte kan hantera detta....  Vad hade du för färg+ stl?
    Fast det är väl mkt dyrare att bygga en websida som klarar att hantera lagersaldo. Har man dessutom en fysisk butik så är det ju självklart att saker kan ta slut innan man behöver uppdatera sidan. Tycker att det är lite väl att bli arg över en sådan sak. Så är det ju när det är rea..ibland hinner ngn före
  • Tindrisen03
    Tindrisen03 skrev 2008-10-21 16:28:48 följande:
    Tjejligans mamma skrev 2008-10-21 15:55:54 följande:
    Fast det är väl mkt dyrare att bygga en websida som klarar att hantera lagersaldo. Har man dessutom en fysisk butik så är det ju självklart att saker kan ta slut innan man behöver uppdatera sidan. Tycker att det är lite väl att bli arg över en sådan sak. Så är det ju när det är rea..ibland hinner ngn före
    hinner uppdatera sidan skall det vara, inte behöver
  • Tindrisen03

Tjejligans mamma skrev 2008-10-21 16:41:15 följande:

Jag är bara irriterad då man får ett mail att sakerna ska komma under en viss period.Då räknar man ju att det finns efter som det fanns ett leveransdatum.Det mailet fick jag kl 13. Sen efter 21.30 på kvällen så kommer ett ytterligare ett mail att kläderna INTE fanns helt plötsligt.Känner sig dragen i näsan faktiskt...inte arg...lite sur bara & det tycker jag att man kan få vara lite, när man tror att allt är ok...men not.    
    Så du menar att du fick "paketerat-mailet" och inte bara det vanliga som kommer automatiskt? För det stod ju att man skulle vänta på det manuella mailet för att man skulle vara säker på att sakerna fanns.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!