Inlägg från: Trolletmilla |Visa alla inlägg
  • Trolletmilla

Rabattkodstråden - del 2!

Sunnanå: Näe tyvärr inte utan på ett plagg

• Trolletmilla

nån som får lindexkoden på babyplagg att funka C08006 har testat flera gånger men får den inte att funka...

• Trolletmilla

Ja jag har testat med plagg från baby men står bara att promokoden inte är registrerad. Jag har inte använt mig av den koden heller tidigare om det skulle vara så att man bara kan använda den en gång.

Jaja finns ju andra koder att använda sig av istället.

• Trolletmilla
    ÖNadja skrev 2008-09-17 11:52:46 följande:
    COOP rabatter: vars bor ni som har fått dom?
    Vi fick den och bor i Kalmar. Har mm-kort men handlar nästan aldrig där.
  • Trolletmilla
    lyckligmamma skrev 2008-10-07 09:45:33 följande:
    men kostar de inte 90 kr i frakt?
    Inte om man hämtar i affär då kostar det bara 19 kr i frakt.
  • Trolletmilla
    ÖNadja skrev 2008-10-09 09:28:51 följande:
    ÖNSKEFOTO: beställ före 5/11 och köp fotokalendrar till halva priset 99 kr/st (ord 198kr) kod: 64WWGSSwww.onskefoto.se
    ÅÅÅ typiskt jag som redan gjort 3 stycken för 169 kr styck...............Fick dom i förra veckan.Attans också!!!!
  • Trolletmilla
    ÖNadja skrev 2008-10-09 12:12:12 följande:
    De va ju lite typiskt! =) nästa år får du ha lite is i magen å vänta ut nåt erbjudande.. =)Jag beställde från extrafilm 2 för 199 kr, de va heller inget tokigt erbjudande! =)
    Ja jag får väl det, men farmor fyller år 16 okt så vi ville ha en klar tills dess. Får komma ihåg att vänta lite till nästa år då och hoppas det kommer nåt bra erbjudande då oxå. Får hålla koll i den här superbraiga tråden.
  • Trolletmilla

Bebis juli 08 skrev 2008-10-16 13:58:36 följande:

Testade nu! Man kan använda alla 4, men man får inte 10% på köpet då!
    Var du inloggad då eller? För jag får inte koden att funka när jag är inloggad men annars funkar den fint...
  • Trolletmilla

KOnstigt att det inte funkar för oss då emmeli76

Alla funkar att kombinera utloggan men så fort jag loggar in så försvinner de.. O det går inte heller att vara inloggad och fylla i nya koden endast blir bara meddelandet att promo kod ej registrerad

• Trolletmilla
    Jessica24 skrev 2008-10-16 23:02:53 följande:
    Jag kunde inte använda rabattkoden som ger 30% på en vara och 10% på resten. Den registreras inte.
    Ja som du ser är vi flera stycken som inte lyckas mkt märkligt eftersom de flesta verkar få det att funka. Har mailat kundtjänst tidigt i dag men inte fått nåt svar.
  • Trolletmilla
    Jessica24 skrev 2008-10-16 23:24:11 följande:
    Ja, jag såg det precis!Förra månaden fick jag inga rabattkuponger hemskickade och det var många som fick och denna gången fungerar inte koden då jag ska beställa.Så trist! Bra att du kontaktat kundtjänst. Håll oss gärna uppdaterade på vad dom svarar.
    Fick svar att de var ju tråkigt men inget de kunde göra för koden funkar när de testar den..... Hon skrev att jag kunde göra en beställnin och sedan be personalen att dra rabatten när jag hämtade paketet i butik eller skulle de kreditera om jag valde annat utlämningsställe. Men är inte så sugen på att be personalen om de för de är så tjuriga och ohjälpsamma redan innan.... Jag skrev nytt meddelande och sa att jack/kappkoden inte heller funkar och sedan det om personalen. Får väl se om jag får nått svar senare.
  • Trolletmilla

Verkar som det är många som har problem med lindexkoderna den här månaden....

Kan inte alla maila till kundtjänst så kanske de gör nåt åt det???? Har testat själv men inte fått mer än det var ju tråkigt typ... Men om flera mailar om samma bekymmer kanske de gör nåt åt saken vert att testa iallafall MAILBOMBING

• Trolletmilla

Den senaste 30 + 10 % har funkat skit dåligt för många har inte kunnat använda den alls. Så jag tror inte att de plockat bort den från webshopen (för tidigt) utan det är nog så att den inte hade funkat för er även om ni laggt en beställning tidigare i veckan.

• Trolletmilla

Ja för mig och flera andra så har den aldrig funkat strulade redan första dagen vi fick koden hemskickad.

• Trolletmilla
    Lokatt skrev 2008-10-29 22:45:38 följande:
    jag använde den där bamse-rabatten när den kom har väntat och väntat på paketet, nu gick jag in och kollade, då stog det MAKULERAD! Hur kan dom makulera en order utan att åtminstonde maila om det?? Dessutom har jag redan betalat! Vad händer med mina pengar?!
    Pengarna ska sättas tillbaka på det konto du betalade ifrån. Har hänt mig också och det tog flera dagar innan de mailade om att jag skulle lägga in en ny beställning. Jag hade redan sett att pengarna var tillbakasatta på kontot, men tycker ändå att det är dålig stil att inte informera direkt.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!