Rabattkodstråden - del 2!
Sunnanå: Näe tyvärr inte utan på ett plagg
Sunnanå: Näe tyvärr inte utan på ett plagg
Å fanns det nån internet kod från lindexmailet oxå eller??
rebmetpes: Tack för koderna gäller dom oxå till 31/8 eller
nån som får lindexkoden på babyplagg att funka C08006 har testat flera gånger men får den inte att funka...
Ja jag har testat med plagg från baby men står bara att promokoden inte är registrerad. Jag har inte använt mig av den koden heller tidigare om det skulle vara så att man bara kan använda den en gång.
Jaja finns ju andra koder att använda sig av istället.
jag la en beställning den 15 aug och fick sms i går 19:e om att den kommit till butik.
Nån som har kod hos Önskefoto???
Jag testade att klicka på bilden så kom jag till en säljsida, funderade oxå på vart det var.
Bebis juli 08 skrev 2008-10-16 13:58:36 följande:
KOnstigt att det inte funkar för oss då emmeli76
Alla funkar att kombinera utloggan men så fort jag loggar in så försvinner de.. O det går inte heller att vara inloggad och fylla i nya koden endast blir bara meddelandet att promo kod ej registrerad
Verkar som det är många som har problem med lindexkoderna den här månaden....
Kan inte alla maila till kundtjänst så kanske de gör nåt åt det???? Har testat själv men inte fått mer än det var ju tråkigt typ... Men om flera mailar om samma bekymmer kanske de gör nåt åt saken vert att testa iallafall MAILBOMBING
Den senaste 30 + 10 % har funkat skit dåligt för många har inte kunnat använda den alls. Så jag tror inte att de plockat bort den från webshopen (för tidigt) utan det är nog så att den inte hade funkat för er även om ni laggt en beställning tidigare i veckan.
Ja för mig och flera andra så har den aldrig funkat strulade redan första dagen vi fick koden hemskickad.