Inlägg från: Daniels brud |Visa alla inlägg
  • Daniels brud

Rabattkodstråden - del 2!

Ja den var verkligen kanon, handlade hur mkt som helst!

AochJsMamma skrev 2008-08-12 18:28:12 följande:
    hoppas! Var ju inte första ggn de gjorde det, så det bör de..men det kan nnog ta ett tag skulle jag gissa på!!!
    Fattar inte varför jag aldrig får Lindexrabatter via deras hemsida...måste man aktiver på något sätt eller?
  • Daniels brud

Hur var det nu...kan man beställa via Lindex hemsida, ang koden och få 30% rabatt men hämta ut varorna i butik??
    Om det går är det ju knasigt, då lönar det sig handla på nätet och inte i butiken...

• Daniels brud

Ja det är det som är problemet, jag får inte det trots att jag är medlem. Jag har mailat dem och sagt till...

Snorky skrev 2008-08-29 23:22:16 följande:
    ja, precis... det går bra att göra så. Varför är det konstigt?? Jag tycker inte alls det är konstigt. Får ju rabattkuponger hem i brevlådan eller på mailen som man kan använda i butik och på de står koden för att kunna användas i webshoppen.
  • Daniels brud

Fru Indosaurie skrev 2008-09-04 23:52:03 följande:

nä det finns nog ingen nu, brukar komma runt den 15:e
    Då väntar vi (otåligt) tills dess
  • Daniels brud
    solstrålen80 skrev 2008-09-09 12:25:30 följande:
    nu vill ja ha lite lindex rabtter typ 50kr kupong igen
    MMM, håller med!!
  • Daniels brud

Du menar att man beställer via nätet men hämtar i butiken? Då slipper man frakten...eller hur menade du?

Jenna82 skrev 2008-09-10 17:48:18 följande:
    Jo men så brulkar jag göra! Men då får man ändå den där jäkla exp.avgift o frakt vid varje beställning om man nu inte tar det på faktura vill säga.
    Tycker det e ynd att man inte kan göra sådär som på lindex, vore ju huuuur bra som helst.
  • Daniels brud

Japp och att nån snäll människa här inne lägger in den i listan

Milda79 skrev 2008-09-13 22:05:52 följande:
    Hoppas det kommer någon Lindex-kupong för butik nu i veckan
  • Daniels brud
    Constelacion skrev 2008-09-15 09:10:03 följande:
    den rukar komma runt den 15;e Tänkte om ngn fått mail från lindex... (själv får jag aldrig ngt på mail av dem fast jag har skrivit in mailadress osv.. )
    Samma här! Jag fattar inte att det är så många som aldrig får deras mail...inte bara jag då
  • Daniels brud

Såklart du ska, det blir en del du får mer för de pengarna du sparar!

Mimmi69 skrev 2008-09-17 19:58:12 följande:
    Grrrr!!Som nybliven Lindex-medlem gav jag mig iväg idag och handlade för första gången med mitt nya kort (och en 50 kronors rabatt). Kommer hem och har fått från Lindex 25 % på allt!!! Har handlat för nästan 500 idag så det känns surt. Kan man vara så fräck att man lämnar tillbaka sakerna och köper om dem?
  • Daniels brud
    Hallontårta skrev 2008-09-25 16:17:53 följande:
    Idag har jag fått två sms från Lindex. Ett som ger 100kr rabatt på alla byxor (står ej att de inte får anv. till baby) och nu ett sms som ger 100:- rabatt på dambyxor och de har lagt till att det inte gäller barn- eller babybyxor. Jag som aldrig brukar få sms från dem!
    Samma här, brukar heller aldrig få sms från dem, första gången.
  • Daniels brud
    Smiley911 skrev 2008-09-25 22:23:58 följande:
    Nån som har använt Lindex 25% kupong flera gånger i butik? Tänker på att det står att den får användas en gång per medlem och att man måste dra sitt kort när man handlar... så då kan de ju egentligen kolla att man bara använder den en gång.
    ja jag använde i butik. Vet ej om de kan kolla...
  • Daniels brud
    första skrev 2008-10-03 19:31:42 följande:
    Någon som svarade på Glamour-enkäten för att få en mascara? Jag gjorde det och fick den idag - tillsammans med en lapp om "tack för din prenumeration". Öhhh. Va?!
    Ja det fick jag med!! Blev förvånad och lite sur, jag vill inte ha en prenummeration på nån tidning!!!
  • Daniels brud

Har bläddrat igen sedan sidan 162(!) för jag läste något om den där mascaran man fick i samband med att amn svarat på frågor om Glamourtidningen. Förra veckan fick jag mascaran och till den kom en lapp där det stod tack för din prenummeration. Jag har inte valt att prenummera på tidningen Glamour! Fler som fått det??
    Vad har ni gjort? Ringt och avanmält det eller?

• Daniels brud
    Junitjej skrev 2008-10-07 10:11:01 följande:
    Daniels Brud:Jag har oxå fyllt i enkät men inte fått någon mascara än, så jag letade och hittade Glamour-länken på sid 89. Jag kan inte hitta att det står någonstans om att man tecknar en prenumeration. Det bästa är väl att kontakt förlaget i alla fall och fråga vad som har hänt.
    Japp, det gjorde jag. Det var bara gratis macscara, thats it. ingen prenummeration var registrerad.
  • Daniels brud

Köpte en klänning på ra för 49.50 och ett par taits (Bamse) med alla rabatter blev det 31:-
    Men så tillkommer dock exp.avgiften på 19:- den hade varit skön att skippa

• Daniels brud

Måste köpa regnkläder till flickan i strl 86...några tips på vart och vilka? Helt inga som kostar en förmögenhet!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!