Inlägg från: skytten06 |Visa alla inlägg
  • skytten06

Rabattkodstråden - del 2!

Finns det någon rabatt på kappahl eller h&m nu? Ska åka till de affärerna imorgon och handla.

• skytten06
    Snorky skrev 2008-08-24 22:59:18 följande:
    kappahl har du i rabattlistan några sidor bak... du får kika tillbaka... hm´s gick väl ut idag? men då behövde man kupong.
    Tack så mycket!
    Har suttit och skrivit ut lite kuponger nu, och skrivit upp koder.
    Koderna som tex 10% på allt på hm kan man bara ge i affären eller funkar det bara via webshop?
  • skytten06

Jag skulle använda en av de där lindex kupongerna idag (20% på valfritt barnplagg) men fick inte göra det för att jag köpte ett plagg på rea. Får man verkligen inte använda den då? Blev lite ställd i affären när hon sa att de inte funkar.

• skytten06
    Snorky skrev 2008-08-25 22:40:57 följande:
    det står ju faktiskt på kupongen att det inte gäller på andra erbjudanden och rea är ett erbjudande.
    Aha ok. Då hänger jag med :) Behöver inte vara bitter över det mera nu då hihi. De blev billigare på den rea som fanns än vad de hade blivit om de var fullpris och sen kupongen. :)
  • skytten06

Vad många som har fått kuponger från libero. Hur länge får man det? Jag har inte fått någon på ett bra tag nu och har äntligen börjat med libero. SÅ det skulle passa bra med att få hem de innan man ska storhandla hihi

• skytten06
    Cecci78 skrev 2008-09-15 17:00:26 följande:
    är det inte till 18 mån eller 2 år som man kan vara med i liberoklubben och därmed får kuponger
    Min dotter har inte hunnit fylla 2 år ännu
  • skytten06

Är det någon här som kan kopiera kupongen för 5kr rabatt på sembermaten via denna länken     
    www.semper.se/eko/pdf/smakrabatt.pdf

Jag kan inte få bilden sparad, vill få in den i paint så jag kan skriva ut fler kuponger på ett och samma papper.

• skytten06
    fat2fit skrev 2008-09-20 23:31:30 följande:
    50% rabattkod till Jotex kan hämtas här : - www.deals.se/deal_1370110422.htm. Erbjudandet gäller 50% rabatt på en valfri vara vid beställning för minst 200,-
    Tack! har vart inne och handlat en hel del nytt nu. Blev 149kr billigare :)
  • skytten06
    TereseA skrev 2008-09-21 07:37:37 följande:
    japp..har jahg med varit inne på Jotex och handlat gardiner til köket och vardagsrummet..vid löning tänkte jag handla julgardiner..
    Fast jag märkte på min beställning att julgardinerna inte kommer skickas förrens den 25 oktober, allt annat jag beställde kommer skickas som vanligt men måste vänta på julgardninerna. Jag som tänkte sätta upp ett par tidigare.
  • skytten06
    TereseA skrev 2008-09-21 07:48:27 följande:
    ska du hänga upp tidigare..jag väntar till 1 advent.....jag såg det med leveranstiden..ska köpa dem 4 panelgardinerna för 159kr..supersnygga o billiga..
    Hihi japp det ska jag. Köpte de där svarta med silver stjärnfall eller vad de nu heter. Tycker att det är så snygga och kommer få sitta uppe mer än bara vid jul :)
    ¨Vad jag längtar tills de kommer hem, även de andra som jag köpte
  • skytten06
    Hallontårta skrev 2008-09-21 10:19:10 följande:
    Eller nu hittade jag det. Det var ju i stl 90 så det är inte aktuellt för min del.
    Tycker att det är synd att de bara har i en stl, men tack och lov passar den till min dotter. Jag behöver bara 2 kvitton till efter att jag har köpt nu i helgen, sen har jag de som svågerns son ska få. :)
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!