Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

Rabattkodstråden - del 2!

När vi ändå talar om foton. Någon som vet om det finns nå´n firma som sätter fotograferingsdatum på/bakom sina kort.

Vi har beställt från onoff (tror jag det var) och de satte bara framkallningsdatumet på baksidan, inte datum då det är fotat.
    Lite jobbigt att sätta sig framför dator´n och gå igenom alla kort för att se vilket datum det är fotat.

• puh fantast

fick oxå leberos kuponger igår.
    En på 25kr (new born eller mini)
    En på 50kr om man köpte två paket
    En på nå engångs haklappar.

Typiskt att de kom nu, dottern har vuxit ur miniblöjorna (har väntat på kupongerna sen hon föddes)

• puh fantast

Fick inte heller nå´t från Coop
    Handlar en hel del där, men får aldrig nå´t annat än återbäringen.

• puh fantast

Jag får aldrig nå´t från Åhlens. Har haft medlemskort där i ca. 10 år och aldrig fått nå´t därifrån. Funderar på att ta bort kortet från börsen, tar bara upp plats.

Hur ofta får ni från Åhlens? Handlar ni mycket där?

• puh fantast

Kanske är nå´t sånt angående åhlens. För jag skulle anmäla mig till barnklubben via webben och det gick inte. Kanske måste in och prata med dom.

• puh fantast

Har nu fått klarhet i varför jag aldrig får nåt från Åhlens. Efter att kontaktat kundtjänst eftersom jag inte kunde anmäla mig till deras barnklubb, så klarnade allt. Mitt kort ligger fortfarande kvar som extrakort till mammas, skaffa det när jag bodde hemma. Men jag har ändrat det, men tydligen så registrerades inte det. Så nu ska jag tigga till mig av mammas återbäring

• puh fantast

Man får köpa hur många byxor man vill och får 100:- rabatt på alla man köper. Plus att man får 25% på hela köpet om man har en så´n kupong kvar. Så passa på att åka och shoppa byxor imorgon innan 25& kupongen går ut

• puh fantast

Kommer ni ihåg Coop-rabatterna vi diskuterade för ett bra tag sen. Jag mailade oxå och frågade varför bara vissa fått. Till svar fick jag:
    Hej
    Vi gör ett barnutskick en gång i månaden till medlemmar som handlar på Coop Forum. Vi varierar våra utskick beroende på vad kunden köper, hur ofta och var ( i vilken butik/stormarknad). Det betyder att alla kunder inte får allt eller att det kan variera mellan erbjudandena från gång till annan eller på dina lokala stormarknads erbjudanden. Genom att skriva under MedMeras villkor har du som kund också gett oss rätten att skicka utvald marknadsföring baserat på din köphistorik.
    Med vänlig hälsning

Så det är nog bara att gilla läget. Men det märkliga är att jag får aldrig några utskick från Coop.

• puh fantast

Kan tänka mig att det inte gäller externa märken eftersom inte alla Åhlens har det.
    Lindex tar inte betalt för sitt medlemsskap, men åhlens och H&M gör det. Märkligt, eftersom Lindex har mycket bättre rabatter och erbjudanden är både H&M och Åhlens.
    Jag har oxå gått ur H&M club, tycker inte det är värt 60kr för de stackars 10% kupongerna man får ett par gånger per år.

• puh fantast

Blir galen på Lindex shop online!!!
    Gjorde en beställning och fick väldigt bra rabatter, kunde kombinera flera, sennär jag kom till bankens betalsida, var det tekniskt fel. Detta hände 2 gånger.
    Stängde av internet och började om från början och nu kan jag inte få samma rabatter igen Har alla rabatter innan jag loggar in och när jag loggat in försvinner alla utom 10% på hela köpet Skitsida!!!!!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!