Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Rabattkodstråden - del 2!

åh vad dumt,skulle beställa från HM, men får inte utnyttja 25% rabatten och babyrabatten på samma beställning. Trots att jag handlar olika plagg.

• charmmiss
    tinni78 skrev 2008-09-16 10:10:30 följande:
    Idag kom kupongen från Lindex, 25% på hela köpet!
    fanns det någon internet kod på den?
  • charmmiss
    tinni78 skrev 2008-09-16 10:15:05 följande:
    Svar på #1208LC0837, 25% på hela köpet t.o.m. 080928
    tackar
    min post har inte kommit ännu.
  • charmmiss
    Jalica skrev 2008-09-16 11:24:17 följande:
    Svar på #1214
    Vilka då? Jag får bara en att fungera.
    jag får oxå bara en att fungera.
  • charmmiss

nu har jag beställt från lindex, väntar på två paket. Ni vet väl att 25% rabatten även gäller på outlet varorna.

kan rekommendera den här klänningen, den är ursöt, köpte en i strl 86 och en i 92, den röda varianten kan vara fin till jul.

www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=2358584&prodid=1446286&parentid=0&color=1042820&NewView=true

• charmmiss
    ÖNadja skrev 2008-09-16 12:18:27 följande:
    det hade ja ingen aning om! nu måste ja genast in å kika.Klänningen va ju jätte söt! synd bara att grabben klär bättre i byxa och tröja. =)
    haha, ja tur är väl att han gördet, annars hade det varit illa

även i butiken ska 25% gälla på rea varor och t3b2
  • charmmiss
    Lejån skrev 2008-09-17 08:53:11 följande:
    Nej Coop rabatterna hade inget att göra med hur mkt man handlar eller så, utan det var barnrabatter. Det var 100 kr på valfri barnsko om man handlar för 500 kr, 50 kr på valfri leksak, 50 kr på valfri barnbok, 50 kr på vinteroverall, 50 kr på nån barbiefilm och 25 kr på valfri barnmat eller blöjor. Så det blev ju en hel del bra att utnyttja! Tänkte först att jag kanske fått den för att vi fått en liten, men då borde ju du Fru I också fått...
    jag tror att de där coop rabatterna kan ha att göra med i vilken stad man bor i. Min mamma bor i Örebro och hon har fått lite erbjudande ibland, medan jag i gbg aldrig får sådana erbjudanden.
  • charmmiss
    Hallontårta skrev 2008-09-25 08:23:18 följande:
    Josjos: Konstigt! Det var med ett sådant sms som jag köpte byxor i stl. 80. Står det stl 86 så borde den ha gällt, så sniket av dem!TereseA: Procentrabatten kan man bara använda en/vara. Dock borde det gå att kombinera procent + 50:-saramara: Så dumt! Ring och kolla med dem? Jag hade gjort ett köp som blev knasigt förut så jag kunde inte använda koden igen. Då ringde jag kundtjänst, för jag trodde att de kunde ta bort köpet (det stod något om manuell blabla och var inget riktigt köp) men det kunde de inte göra. Så sa de att jag kunde köpa på nätet och sedan dra rabatten i butiken. Dvs, du kan köpa overallen på nätet för -50:- och sedan då du hämtar ut den använda 25%-rabatten i butik. Låter lite krångligt kanske!
    de

min syrra ringde och fråga för hon hade samma problem och då frågade dem var hon fått koden ifrån (50kr)
    hon sa att hon fick den till mailen och de svarade att nej de hade hon inte fått eftersom att den var personlig. Så hon fick inte utnyttja den.
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2008-10-10 08:26:50 följande:
    Ni som gått med i Åhlens barnklubb, hur lång tid tog det innan ni fivk hem 20% kupongen? Gäller den även på deras sortiment av Katvig, Esprit etc eller bara på Åhlens egna barnkläder? Borde det inte vara dags för Kappahls 50:- kupong snart, eller är det i januari/feb tro...mins inte när det brukar vara..
    jag fick min kupong igår, beställde för kanske 2-3veckor sen. kommer inte riktigt ihåg.
    Den gäller ej på externa märken, bara på deras egna sortiment.
  • charmmiss

Fru Indosaurie skrev 2008-10-15 18:49:25 följande:

gud vad hm är tråkiga, man får alltid vänta en massa veckor på leverans och vill man inte vänta på allt får man betala frakt 2 ggr.. inte klokt!
    du kan ju dela upp leveranserna men du betalar fortfarande bara en fraktkostnad
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!