Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Rabattkodstråden - del 2!

Ny kod för 100 gratisbilder på Fujidirekt

www.fujidirekt.se/svepet så får ni 100 st bilder gratis!! Porto på 29 kr tillkommer.

• karmasus

Jag också supernöjd! Bra färger.

Beror nog på vad man har för kamera.

Det enda jag varit missnöjd med att en del bilder varit vikta i hörnen.

• karmasus

en kupongkod per beställning - funkar inte med fler.

FrökenCola skrev 2008-09-18 20:44:52 följande:
    går det att använda båda 50% rabatterna hos ellos vid samma beställning?
  • karmasus

Blir inte så billigt eftersom de har hög frakt. Tänkte beställa några böcker och fick 95 kr i frakt!!!

Bokus blir inte så dyrt i förhållande då.

Leeluu skrev 2008-09-26 22:56:38 följande:
    Ingen rabattkod men Barnbokhandeln har rea på massa Stina Wirsén-böcker. De kostar 20:- där och 58:- på t ex Bokus.Kanske nån som är intresserad?www.barnbokhandeln.com/produkt/browse/FYND
  • karmasus

det funkar inte på elektronik

mjuik skrev 2008-09-27 19:19:14 följande:
    Alla de där rabatterna som finns på Ellos, gäller de för elektronik?Får det inte att fungera men det kanske inte ska fungera?
  • karmasus

jag handlade precis och fick 25%. Borde ju funka för dig med. Använde du den nya koden M09001?

Blindness skrev 2008-10-05 20:21:06 följande:
    Nån som fattar varför 25% på hela köpet trillar bort när jag knappar in på Lindex? handlat för 605 kr men får ändå inte in alla koder som finns i rabattlistan
  • karmasus

www.cashback24.se får man bla 4% på alla köp från www.lindex.se. De har massor med rabatter och erbjudande. Man registrerar sig på cashback24.se och går till de olika shopparna via den sidan.

Du får sedan tillbaks pengar på dina köp. Jag har fått tillbaks en hel del =)

• karmasus

Jag tycker dom du.

För ett tag sedan fanns det en länk som var en personlig värvningslänk. Sånt gör att familjeliv kan stänga listan och det vore trisst.

Hallontårta skrev 2008-11-03 07:10:29 följande:
    Såg att det har börjat diskuteras i list-tråden, så jag skriver samma inlägg här som jag skrev där: Skulle alla möjliga rabatter eller erbjudanden vara med skulle listan bli lång och ohanterbar. Det finns ju de som inte vill uppdatera listan redan nu för att de tycker att den är för lång. Jag tog bort Lovefilm t.ex. Tycker inte riktigt att det hör hemma där. Vill man ha rabatt på något annat står länken till rabattkod.se längst ner, där har de fler rabatter. Fast det kanske bara är jag som tycker så?
  • karmasus

Koderna gäller i nätshoppar. Koden skriver du in när du kommer till kassan (lite olika på olika shoppar)

EvelinaIs83 skrev 2008-11-05 19:55:03 följande:
    Har nyss hittat till denna tråd. Hur gör man med rabattkoderna? Säger man dem i kassan eller?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!