Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

Rabattkodstråden - del 2!

sarismaris skrev 2008-09-21 07:49:14 följande:
    Nån här som vet hur Kavat är i storlekarna jämfört med Skopunkten?? Min tjej har ganska nyss börjat med storlek 25 i skor från Skopunkten. Ska man ta 25 på vinterskor från Kavat, eller ska man dra till med 26....?? Blev ju lite sugen nu när det tydligen gick å få halva priset från Ellos
    Mät din dotters fötter,Kavat har väl angett innermått i sina skor.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Hejpådig skrev 2008-09-21 11:33:58 följande:
    hör inte hemma här, men hur hade ni gjort gällande ellos, kavatvinterkängorna. dottern har stl 21 nu, lite för stora, ska jag köpa stl 22 på kavaten då? hon komemr ju inte ha dom nästan förens jan/feb och det är ju ett tag dit...
    Mät fötterna och lägg på 1,5-2 cm när det gäller vinterkängor. Kavat har angett innermåttt på sina skor.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Jag upptäckte förra helgen att man kunde handla skor till 50% på ellos,då fanns det nesta.Men bara några dagar senare var mycket slut.

• Wilmis07
    TereseA skrev 2008-09-21 19:12:27 följande:
    nä..det är det inte..ska googla lite..kanske hittar fina på nätet
    Jag skickade efter fina julklappspappar på panduro förra veckan,dom har rea där nu.
  • Wilmis07
    mjuik skrev 2008-09-27 19:19:14 följande:
    Alla de där rabatterna som finns på Ellos, gäller de för elektronik?Får det inte att fungera men det kanske inte ska fungera?
    Det brukar aldrig gälla på elektronik.
  • Wilmis07
    TereseA skrev 2008-09-27 19:44:48 följande:
    det funkar nog på allt..jag testade nämligen på en motionscykel och det gick..
    Då har det blivit ändrat då,för ajg har försökt att handla babyvakt ett par gånger och det har inte gått.Man skulle kanske försöka igen då.
  • Wilmis07

Kollade mina erbjudande på min sida på ellos och ingen av dom 4 koderna som jag har gäller på elektronik. Deras erbjudande är kassa ibland, för mycket är nedsatt med tex 10% och då får man inte köpa den varan med något annat erbjudande. Men någon av koderna i här i rabattråden kanske funkar

mjuik skrev 2008-09-27 19:19:14 följande:
    Alla de där rabatterna som finns på Ellos, gäller de för elektronik?Får det inte att fungera men det kanske inte ska fungera?
  • Wilmis07

Fick mail från pippilotta.se,fraktfritt i 3 dagar.

• Wilmis07
    Hallontårta skrev 2008-10-07 17:47:13 följande:
    Ni som skriver in rabattkoder här, uppdatera listan också är ni snälla!Är det någon som vet om det finns långkalsoner till killar i stl 74 eller 80? (om inte på Lindex så kanske någon annanstans?) På webben finns strumpbyxor till tjejer men ingenting till pojkar. :(
    Men pojkarna kan ju ha dom som finns på flick?
  • Wilmis07
    Hallontårta skrev 2008-10-07 18:04:14 följande:
    Men de är rosa eller med rosa kaniner. :> Hde de ändå haft NÅGON annan färg och inte varit så puttinuttiga Wilmis07 skrev 2008-10-07 18:02:04 följande:
    Ja det är hopplöst fast att jag har en flicka så vill jag inte ha det så flickigt... Men jag vet att hm har i brunt och grått.
  • Wilmis07

Någon som har någon rabatt på extrafilm? Gäller vanliga foto så rabatten på kalendrar är jag inte hjälpt med

• Wilmis07

lindexsida lever sitt egna liv Jag fick väldigt bra rabatter på mitt köp.

• Wilmis07
    jeea skrev 2008-10-24 21:01:48 följande:
    Kikar in här varje dag! Jättebra tråd!    Nu har jag en liten undran: Rabattkupongen från Lindex -  (30% rabatt på valfri vara, 10% rabatt på restenKod: LC0842www.lindex.com/Archive/PDF_Club/0843_club_lkd... ) Kan man använda den flera gånger, alltså skriva ut flera och utnyttja vid olika tillfällen eller registreras det på ngt vis på clubkortet att den redan är förbrukad?Lite luddigt kanske, men ni kanske förstår vad jag menar! För längst ner på kupongen står det att "Erbjudandet kan endast nyttjas en gång per medlem"...........
    Jag har använt koden en gång på nätet i deras shop och papperskupongen i butiken en gång,det brukar alltid gå bra.
  • Wilmis07
    lyckligmamma skrev 2008-11-06 09:39:44 följande:
    nu fick jag hem ett par byxor från lindex som jag beställde o hämtade i affärnö- hur lämnar jag dem? kan man bara byta i affärn????
    Man kan bara lämna tillbaka i affären.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!