Inlägg från: Tjejligans mamma |Visa alla inlägg
  • Tjejligans mamma
    Moonis skrev 2008-10-20 17:37:24 följande:
    Tack för tipset, blev två julklappar till tjejen
    Var så lite så...kul att det glädjer nån...!  
  • Tjejligans mamma
    CrystalHeart skrev 2008-10-20 18:23:29 följande:
    TACK!! Jag har beställt en overall, ett par täckbyxor och ett fleecefodrat galonställ för typ 870:-! Kan lova att jag är nöjd nu
    Ja visst är det roligt när man kan fynda!!!    Grattis till fynden!
  • Tjejligans mamma
    jannah skrev 2008-10-20 18:36:45 följande:
    Tack för tipset! Jag har också fyndat lite... Hittade några söta bodies till lilltjejen! :)
    Hallontårta skrev 2008-10-20 19:46:57 följande:
    Jag fick också ett mail från babyroom, för nya kunder. Men ingen orderbekräftelse ännu. :)Tack för tipset tjejligans mamma!
         Ja visst är det underbart att fynda...speciellt när det är 50% på ALLT!   
  • Tjejligans mamma
    junibarn76 skrev 2008-10-20 20:58:57 följande:
    JÄTTETACK! Nu fixade jag en didriksson overall för halva priset! En som vi ändå hade tänkt köpa
    Vad roligt att man kan glädja så här en mörk & regnig måndag... 
    ALLTID roligt att fynda!!!  
  • Tjejligans mamma
    Booble skrev 2008-10-20 22:19:53 följande:
    Skumt, min är oxå "ej mottagen" och jag lade beställningen kl 15.00?? De har ju uppdaterat sidan nu med att koden tas bort tillfälligt för att kunna behandla alla ordrar och att de ska göra det i turordning.... men konstigt att din redan är skickad då??? Jaja den som lever får se!
    USCH SÅ SUR JAG BLIR!
    Fick mitt orderkvitto på mailen 12.59...SEN  KL.21.35 dimper det in ett mail från Babyroom att:mycket beställningar, vilket är jättekul, tyvärr har vi inte hunnit uppdatera vår lagerstatus i butiken vilket gjort att du nu beställt varor som är slut. Det som finns på nedanstående order är endast napphållaren.Vill du att vi enbart skickar den eller ser du hellre att vi annullerar din order så att du kan gå in och göra en ny beställning?
    Jag hade beställt Didriksons regnställ+regnvantar+vintervantar utöver napphållaren.
    Varför står allt med på ordern & att det ska lev. runt den 29/-1/10...?
    Jag blir så less...jag la ju in orden så pass tidigt....Känns som det inte stämmer!
    Grrrrrrr!  Jag som glatt mig åt ett bra kap...men INTE!
    f*****************n! 
  • Tjejligans mamma
    Booble skrev 2008-10-20 22:52:26 följande:
    Åhh vad trist!!! Inget av de jag beställde finns ju säkert då.... värdelöst att inte alla butiker har lagersaldo som uppdateras direkt, vi slipper bli dunderbesvikna och de slipper en massa extra jobb i form av att behöva skicka ut mail till de flesta att varorna inte finns längre. Vilken storlek o färg hade du i regn o vintervantarna??
    BRUN/ROSA i stl 100 + regn o vintervantar rosa o svart fr Didrikson i stl upp till 2 år.
    Känner mig så suuur!!!
    Tycker  d känns så oseriöst då d inte kan hantera detta.... 
    Vad hade du för färg+ stl?
  • Tjejligans mamma
    Tindrisen03 skrev 2008-10-21 16:28:48 följande:
    Tjejligans mamma skrev 2008-10-21 15:55:54 följande: Fast det är väl mkt dyrare att bygga en websida som klarar att hantera lagersaldo. Har man dessutom en fysisk butik så är det ju självklart att saker kan ta slut innan man behöver uppdatera sidan. Tycker att det är lite väl att bli arg över en sådan sak. Så är det ju när det är rea..ibland hinner ngn före
    Jag är bara irriterad då man får ett mail att sakerna ska komma under en viss period.
    Då räknar man ju att det finns efter som det fanns ett leveransdatum.
    Det mailet fick jag kl 13. Sen efter 21.30 på kvällen så kommer ett ytterligare ett mail att kläderna INTE fanns helt plötsligt.
    Känner sig dragen i näsan faktiskt...inte arg...lite sur bara & det tycker jag att man kan få vara lite, när man tror att allt är ok...men not.    
  • Tjejligans mamma

* Didriksons regnställ:Slaskeman.
    * Didriksons - Barnvantar Biggles Svart Stl 0-2 år
    * Didriksons - Regnvantar Pileglove 0-2 år

Känslan skrev 2008-10-23 20:15:28 följande:
    Tjejligans mamma skrev 2008-10-23 20:09:15 följande:
    Vad skulle du ha mer?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!