Inlägg från: junibarn76 |Visa alla inlägg
  • junibarn76

Rabattkodstråden - del 2!

lillamye skrev 2008-09-10 11:06:00 följande:
    men hur funkar poängen på åhlens? inte 1kr poängen va? då tar det ju evighet innan man får första checken och vad ligger den på?
    Jag tror att det är 10 poäng per krona. Jag får checkar hem rätt ofta och jag handlar inte på Åhlens så jätteofta så det går rätt fort.
  • junibarn76
    lillamye skrev 2008-09-10 11:47:07 följande:
    hur många poäng innan första checken?vad ligger den på?
    Oooh...jag minns inte. Dom har ändrat systemet nyligen men du kan säkert hitta allt det där på deras hemsida.
  • junibarn76
    maccadam skrev 2008-10-13 09:06:04 följande:
    kan man använda sig av semper kupongen flera gånger om man handlar med självscanning och checkar ut själv??
    Smaaart! Det ska jag testa!
  • junibarn76
    Trolletmilla skrev 2008-10-16 14:02:21 följande:
    Bebis juli 08 skrev 2008-10-16 13:58:36 följande:
    Var du inloggad då eller? För jag får inte koden att funka när jag är inloggad men annars funkar den fint...
    Samma här...
  • junibarn76
    Trolletmilla skrev 2008-10-16 14:17:49 följande:
    KOnstigt att det inte funkar för oss då emmeli76Alla funkar att kombinera utloggan men så fort jag loggar in så försvinner de.. O det går inte heller att vara inloggad och fylla i nya koden endast blir bara meddelandet att promo kod ej registrerad
    Ja exakt samma sak för mig!
    Skit också, jag som hade hittat så mycket bra...
  • junibarn76

Tjejligans mamma skrev 2008-10-20 14:21:44 följande:

www.babyroom.se50% på ALLT!KOD: babyroom
    JÄTTETACK! Nu fixade jag en didriksson overall för halva priset! En som vi ändå hade tänkt köpa
  • junibarn76

Tjejligans mamma skrev 2008-10-20 21:05:51 följande:

Vad roligt att man kan glädja så här en mörk & regnig måndag...  ALLTID roligt att fynda!!!  
    Jätteroligt att fynda Hon fick inte bara en overall nu utan byggklossar och finfina klädhängare
  • junibarn76
    Tina83 skrev 2008-10-20 21:07:38 följande:
    INGEN som vet om det fleecefodrade didrikson setet är fodrat ändå ner i hela benet?
    Ingen aning tyvärr... Kanske man kan kolla på didrikssons hemsida?
  • junibarn76

Åh vad trist! Hoppas hoppas inte att jag också får ett sånt mail Jag vill verkligen ha det jag beställde...

• junibarn76

Jag mailade babyroom och frågade om jag skulle få didriksson-overallen som jag beställt. Måste veta då jag redan köpt en som jag skulle lämna tillbaka om den fanns där.

Jag fick svar igår och den FANNS!

Via maiol fick jag veta att vi kunde hämta den på måndag (vi bor ganska nära hämtlagret). På min orderstatus står det dock fortfarande "ej mottagen".

Det verkar löna sig att skicka ett mail helt enkelt

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!