Inlägg från: HelenS |Visa alla inlägg
  • HelenS

Rabattkodstråden - del 2!

Så får jag också det

Hallontårta skrev 2008-08-19 14:46:32 följande:
    Så dumt det blir på Lindex online, om jag har tre plagg och tar 30% på ena plagget så rabatteras automatiskt det dyraste plagget. Lägger jag till 20%-rabatten, då ändras det helt plötsligt och de två billigaste plaggen rabatteras. Fler som får så och går det att göra något åt det? Jag vill ju ha 30% på det dyraste och 20% på näst dyraste. :>
  • HelenS

Jag tänkte använda två 50% (189191 & 589401) och 40% på en beställning på ellos, någon som vet ifall det funkar?

• HelenS

Det blev ialla fall ett par stövlar till 50%. ord pris 1099:-, hoppas du passar

• HelenS

Jag provade häromdagen, funkade tyvärr inte!Då är Lindex mycket bättre!

obelix skrev 2008-08-29 08:11:39 följande:
    va det nån som testade om man kunde använda merän en kod på ellos sedan?
  • HelenS

Någon som har reklamerat till ellos? mina stövlar som jag köpte mrf 50% har sprukit i sömmen efter 3 dagars användning...
    Jobbigt att skicka tillbaka och hålla på... och telefon sa hon att reklamationsgruppen skulle kolla på det. Sedan kunde jag ev få ersättning.

• HelenS

Ett par bruna som kostade 1095:- med spänne och snörning bak.

Agnes och Ville skrev 2008-09-30 13:25:31 följande:
    Vilka stövlar är det du har köpt? Beställde ett par igår och jag hoppas att de kommer hålla!
  • HelenS

har frågat förut, men tror inte jag fick något svar: någon som har reklamerat en vara köpt på ellos? får man pengar tillbaka osv hur går det till?

• HelenS

Ibland nappar jag på 3 nr av en tidning och sist fick jag ett kanonfint halsband (Miss Dee) när jag provade 3 nr av Feminia.

Någon som har något sådant tips?

• HelenS

Men den funkar inte tilsammans med 25% på allt. Eller det blir tokigt, har nu försökt med alla rabatter, tag 2 försvinner osv. konsigt blir det, men sedan står det 250:- rabatt på underklädeskoden.
    Någon annan som försökt?

jessiik skrev 2008-10-07 13:38:51 följande:
    P41008 handla underkläder för 300 få 100:- i rabatt (funkar även på barnkläder har testat) Lindex alltså :)
  • HelenS

Fick hem reklam från ellos, med bla bäddset med wall-e för 149:- någon mer som fått det? Kommer inte ihåg ifall det var någon kod?

• HelenS

Fanns det inte en elloskod med 50% och fri frakt eller dylikt?

Börjar leta bakåt...

• HelenS
    zasata skrev 2008-10-29 21:43:46 följande:
    kan man använda mer än en rabatt på ellos?
    nej tyvärr inte!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!