Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Rabattkodstråden - del 2!

ni som fått 25% på lindex, kan ni inte skriva in koden?

• Lokatt

tror det står längre bak i tråden, i affär ska ta3 bet 3 funka med rabatt, men i web-shopen går det ej pga systemet inte klarar av att hantera den kombinationen, än.

Nån mailade kundtjänst och frågade

• Lokatt

åh, jag blir tokig på lindex shopen! använder man både 20% och 30% så drar den automatiskt 20 på dyrare plagget! hur jag än vrider och vänder på beställningen.

• Lokatt

Hur kan det stå ej giltig varuvärdet för lågt, när jag försöker handla med 25% på hm?? Summan är 600 totalt, borde väll inte vara för lågt?

• Lokatt
    Jenna82 skrev 2008-08-31 20:30:24 följande:
    Va märkligt! Jag beställde från HM idag, en jacka och använde då 25% koden och 50kronors kompensationsrabatten o allt drogs av!
    Skumt att det bara funkar för vissa..!
    jätte dumt ju! jag har dessutom fått den i brevlådan, så jag är ju "behörig" till den oxå
  • Lokatt

gahh! nu la jag till ett par jeans och då gick det helt plödsligt! Men då försvann babyrabatten som nyss funkat! *grrr*

• Lokatt
    wewe skrev 2008-08-31 20:43:44 följande:
    HM: vilka är de bästa rabattkoderna? Tack på förhand!
    bläddra bakåt så finns dom där
  • Lokatt
    Peak skrev 2008-09-01 11:21:05 följande:
    Ville Mor skrev 2008-09-01 10:39:36 följande:
    tack, okej den funkar än??
    står 10 augusti??
  • Lokatt

Ville Mor skrev 2008-09-01 14:02:19 följande:

Japp, det skrevs en bra bit tillbaka att det var någon som fick den att fungera trots att datumet gått ut. Testade när jag var och handlade, var någon gång efter 25:e och då funkade kupongen i självutcheckningen där man stoppar i kupongerna själv.
    aha! smart!
  • Lokatt
    Skogsbruden skrev 2008-09-02 22:20:24 följande:
    Vet någon hur man gör om man vill utnyttja La Redouterabatter som inte finns med under "Mina erbjudanden"? Jag skulle gärna utnyttja rabattkoden som ger 30% på hela ordern men har bara 10% som val.
    skriver in koden vid kassan
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!