Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

Rabattkodstråden - del 2!

Jenna82 skrev 2008-08-17 19:29:05 följande:
    Men då..jag gjorde ju så, men det gick inte! Skumt...får testa sen igen då.
    Jag brukar lägga ett plagg i varukorgen mellan koderna. Kodrutan är tom då
  • Moonis

Fick användning för Lindex rabatterna nu, 6 långarmade tröjor till sonen för 400:- känns inte helt fel

Nu tycker iof. sambon att deras barnkläder är fula men jag tycker dom är underbara, precis som barnkläder ska vara. Inte bara massa coola bilar och superhjältar i trista murriga färger till killar

• Moonis
    Lindis41 skrev 2008-08-26 19:40:20 följande:
    undrar...jag har beställt på hms sida o nu undrar jag om jag kan lägga till en vara utan att få fraktkostnad igen????
    Jag tror du ska kunna gå in på din sida och ändra ordern så den hamnar i varukorgen igen o därefter lägga till dom andra varorna. Men kan blanda ihop med dom andra företagen.
  • Moonis

Vet inte om denna fungerar för alla men det är 40% på favoritvara, fri expeditionsavgift om man handlar mer än 4 artiklar + tallriksset 8 delar i porslin (värde 249 . Kod: 180320.

• Moonis
  • Moonis

Nähä, allt försvann. Testar igen.

Josefssons: 100:- rabatt vid köp över 300:- + valfri skönhetsbehandling vid köp över 800:-. Gäller ur Josefssons ordinarie höst-/vintersortiment 2008 t o m 2008-09-22.

Kod:  586153

• Moonis
    Liten M skrev 2008-09-03 22:11:02 följande:
    De vore skoj att veta vart de går att utnyttja de presentkortet på ansiktsbehandling, står de ngt om det? Kollade tidigare en gång då jag fick ett sådant erbjudande men fann ingen info. Har ju ingen vidare lust med att åka 20 mil för att få behandlingen
    Dom har en lista om du klickar på Klicka här för att hitta din närmaste salong!

www.ellos.se/GeneralOffer/GeneralOffer.aspx
  • Moonis
    SooJuicy skrev 2008-09-04 16:13:15 följande:
    Moonis skrev 2008-09-04 16:09:23 följande: Dom har en lista om du klickar på Klicka här för att hitta din närmaste salong!www.ellos.se/GeneralOffer/GeneralOffer.aspx ?o...Hur fick du texten röd?
    Kopierade från deras sida. Märkte att den röda texten länkar direkt till var man kan kolla salonger.
  • Moonis
    SooJuicy skrev 2008-09-04 16:20:07 följande:
    Aha!

Liten M skrev 2008-09-04 21:12:29 följande:
    Moonis skrev 2008-09-04 16:09:23 följande: Dom har en lista om du klickar på Klicka här för att hitta din närmaste salong!www.ellos.se/GeneralOffer/GeneralOffer.aspx ?o...Tack! Dock var de precis som jag misstänkte, lååååååång resa till närmase salong där det verkade som de endast hade floating
    Det va trist för det är ett bra erbjudande annars om man ändå ska handla lite kläder.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!