Inlägg från: Känslan |Visa alla inlägg
  • Känslan

Rabattkodstråden - del 2!

Betty2 skrev 2008-08-18 22:43:36 följande:
    ja fy vad FL är jobbigt i kväll. Angående rabattkoden "radio" så har jag helt för mig att det INTE är extrafilm som har den, utan någon annan hemsida. (Önskefoto kanske?) Jag har nämligen hört den radioreklamen och reagerade på att det inte var extrafilm... Någon som känner igen detta, eller blandar jag ihop det?
    Jag har för mig att det är extrafilm men är inte helt hundra.Annars kan jag tipsa om fuji med rabattkod sommar.Ger dig 100 gratisbilder.Frakt tillkommer.
  • Känslan

Jag blev jättenöjd med mina bilder från Fuji men dock ej med storleken,tänkte inte så mycket på det när jag beställde.Får klaga hos min syster på kundtjänst =P Måste också leta efter album.
    Extrafilm får minus av mig pga storleken och den dåliga papperskvalitén.

• Känslan
    maggan75 skrev 2008-08-20 22:45:07 följande:
    Clas ohlson har album till bra pris
    Tack för tipset! =)
  • Känslan
    Snorky skrev 2008-08-21 11:27:48 följande:
    men storleken kan man väl inte gnälla på??? man vet väl vad man beställer och erbjudandet gäller 11x. Det är som att man skulle bli sur över att det är inte är rea på just de kläderna man vill köpa.
    Kan kan man väl ;) Nä du,jag klagar mest på mig själv =)
  • Känslan
    solstrålen80 skrev 2008-09-09 12:25:30 följande:
    nu vill ja ha lite lindex rabtter typ 50kr kupong igen
    Jag vill ha fler 30% kuponger så jag kan köpa en vinteroverall =)
  • Känslan
    emblasolen skrev 2008-09-20 22:10:49 följande:
    Nu handlade jag Kavat kängor från Ellos för 50 % rabatt. Jösses, kanoners alltså. Tack för tipset flickor! NÖJD!
    Jag har också köpt dem,fick hem dem i går!Kanonnöjd =)
  • Känslan

Någon som vet om man kan bli Lindex Club medlem (utan kredit) direkt på internet?Har registrerat min man men han är inte medlem och då går det ju inte att få rabatterna!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!