Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Rabattkodstråden - del 2!

Trikarn skrev 2008-08-17 13:36:10 följande:
    när dyker 25% på ett helt köp upp i brevlådan från lindex?
    Borde vara nästa månad hoppas jag i varje fall trodde det skulle komma nu. Förra året köpte ajg jacka och termobyxor till sonen  med  den rabatten. Nu blev det en fleece fodrad regnjacka med 30 % och sen beställde jag byxorna till på webben med 30 %
  • maggan75
    Liten familj skrev 2008-08-19 07:28:26 följande:
    Personligen tycker jag att extrafilm är bäst! Bra färgkvalitet. Fuji har dock hundra gratisbilder, men storleken är 11x och får därför inte plats i vanligt fotoalbum, och bilderna ser röda ut:(
    kanske beror på vad man har för kamera... ajg är inte nöjd med extrafilm, bilderna är hemska och suddiga men jättenöjd med fuji där bilderna är jätte fina och klara. Jag köper album för just digitala bilder  för ska man ha 10*15 bilder beskärs de och då kan bilderna se konstiga ut.
  • maggan75
    Hallontårta skrev 2008-08-19 09:52:01 följande:
    Oj vad tjurig jag lät i mitt inlägg, det var inte meningen. :>
    det senaste menar du ?? tycker inte det lät tjurigt alls
  • maggan75
    Stormis skrev 2008-08-20 11:16:31 följande:
    Ni som beställt från Lindex - hur lång tid tar det innan varorna kommer? Nu har det stårr "fraktas till butik" i 3 dagar på mitt status. Fraktas med vad? Snigel???
    Jag beställde i fredags kväll och paketet fanns i butik i går
  • maggan75
    Sweetie82 skrev 2008-08-20 18:19:56 följande:
    Måste bara fråga.. ni som beställt från Fujifilm.. de där 100 gratis med porto. Har läst mkt om att bilderna inte va i så bra kvalitet och fick mina bilder igår. Håller med om kvaliteten, dessutom beställde vi strlk 10 men fick 11.. borde man reklamera? Har ni gjort det? Man borde eg göra det, men känns dumt eftersom man bara betalt 29 kr i porto. Bilderna får ju lixom inte plats i albumet
    100 gratis gäller bara 11*15 korten
  • maggan75
    Demeter skrev 2008-08-20 20:49:41 följande:
    Även jag är nöjd med de bilder jag vid två tillfällen beställt från Fuji, och min kamera är inte särskilt avancerad.Snabb leverans också, dagen efter beställning.
    Jag har beställt från fuji de senaste 12 åren och jag är supernöjd Har aldrig varit missnöjd
  • maggan75
    Hallontårta skrev 2008-08-20 21:23:08 följande:
    Det verkar vara väldigt olika med Fuji...det verkar vara så att antingen är man supernöjd eller inte alls på kvalitén. Kanske det har med bildens upplösning att göra..?
    Ja så kan det säkert va...

Ni osm inte är nöjda har ni skickat samma bilder till ngt annat företag och jämfört dem ??
  • maggan75
    Sweetie82 skrev 2008-08-20 21:26:29 följande:
    Lustigt.. jag vet inte.. det va sambon som beställde å han sa att han hade valt strlk 10 istället för 11, men jaja.. vi får skaffa ett större album helt enkelt. Inte mer med det. Trist att bilderna inte blev av speciellt bra kvalitet bara, men helt ok för 29 kr.Nån som vet var man kan köpa såna album som får plats med de större bilderna?
    clas ohlsson köper jag på
  • maggan75
    Känslan skrev 2008-08-20 22:42:17 följande:
    Jag blev jättenöjd med mina bilder från Fuji men dock ej med storleken,tänkte inte så mycket på det när jag beställde.Får klaga hos min syster på kundtjänst =P Måste också leta efter album.Extrafilm får minus av mig pga storleken och den dåliga papperskvalitén.
    Clas ohlson har album till bra pris
  • maggan75
    puh fantast skrev 2008-08-21 13:39:24 följande:
    När vi ändå talar om foton. Någon som vet om det finns nå´n firma som sätter fotograferingsdatum på/bakom sina kort.Vi har beställt från onoff (tror jag det var) och de satte bara framkallningsdatumet på baksidan, inte datum då det är fotat.Lite jobbigt att sätta sig framför dator´n och gå igenom alla kort för att se vilket datum det är fotat.
    Fast det går väl bara om du har datum i kameran... de kan ju inte veta när du tagit dina kort  ???  Alltså jag vet inte , *funderar *
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!