Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Rabattkodstråden - del 2!

såg nu att dte var telia

• lyckligmamma

Hej! När man har beställtfrån lindex, hur fixar man så att man kan hämta i butik då???

• lyckligmamma

När man har betällt, kan man bli medlem på lindex innan man hämtar paketet i butik, får man bonus då?????

• lyckligmamma

jag betalade o valdr butik. När kan man hämta sakerna???

• lyckligmamma

ok ok, det tar kanske några dagar Beställde en tröja med bilar på o ta 3 par betala för 2 byxor

• lyckligmamma

men kan man bli medlem när man hämtar ut och att de kan sätta in bonusen direkt?

• lyckligmamma
    Betty2 skrev 2008-10-27 09:00:45 följande:
    Man får bara bonus om man betalar med Lindex-kortet, och jag antar att du redan har betalt? (Man brukar ju oftast betala direkt när man beställer på Lindex web-shop, t ex via internetbank.)
    ja, betalade genom banken... men i många butiker kan de lägga in bonus i efterhand
  • lyckligmamma
    Betty2 skrev 2008-10-27 09:56:58 följande:
    lyckligmamma: Ja, så är det ju ofta. Men eftersom just Lindex bara ger bonus när man betalar med Lindexkortet (kreditkort) så tror jag inte att det funkar i det här fallet. (Då måste de väl först återbetala det du har betalat menar jag och sedan ta betalt igen på ett Lindex-kort.)
    så finns det inga vanliga medlemskort? bara kredit? Tummen ner, då går jag inte med där
  • lyckligmamma
    milla2 skrev 2008-10-27 13:13:50 följande:
    nån som vet nått bra outlet butik på nätet med märkeskläder?
    det finns burberry som du kan handla o andra märkeskläder, JL, dior o sånt... 30% RABATT
  • lyckligmamma
    Betty2 skrev 2008-10-27 13:28:29 följande:
    lyckligmamma: Jo det finns vanliga medlemskort (som de kallar för "kontantkort" i den infon jag klistrade in, men de ger alltså ingen bonus. (Däremot skall de ge bättre erbjudanden ju oftare man använder dem, rabattkuponger och liknande alltså.) Men jag håller med dig, det är verkligen dåligt att man inte kan få bonus utan att betala med deras kreditkort. (Man kan iofs välja att sätta in pengar i förväg på kreditkortet och betala med det, då antar jag att man slipper betala ränta.)
    ja jag struntar i att handla där jag har redan åhlens, med mera, hm, ica, stadium, så det får räcka
  • lyckligmamma
    AstraTrillian skrev 2008-10-27 13:48:08 följande:
    Hej hoppar in och hoppas att få lite proffshjälp. Försöker handla på La redoute men när jag fyller i aktuella erbjudandekoder kommer det bara upp "erbjudadet gäller inte för dig", arrrg blir ju galen. Varför och vad göra?
    ibland har de personliga erbjudanden. du får ringa dit annars
  • lyckligmamma
    AstraTrillian skrev 2008-10-27 13:48:08 följande:
    Hej hoppar in och hoppas att få lite proffshjälp. Försöker handla på La redoute men när jag fyller i aktuella erbjudandekoder kommer det bara upp "erbjudadet gäller inte för dig", arrrg blir ju galen. Varför och vad göra?
    ibland har de personliga erbjudanden. du får ringa dit annars
  • lyckligmamma

25 % får jag hem ibland, en gång i månnaden från lindex, e inte medlem där

• lyckligmamma

igår fick jag en rabatt kod. 150 kr rabatt om man handlade för mer än 200 på jotex, summan skulle vara på minst 200 kr efter rabatten. kan ej kombineras med andra erbjudanden

82841

• lyckligmamma
    starck skrev 2008-11-03 12:07:20 följande:
    Hej finns det någon rabattkod för H&M???
    ja fast en väldigt snål rabatt på 50 kr... man förlorar på att handla där, med tanke på frakt kostnaderna
  • lyckligmamma

nu fick jag hem ett par byxor från lindex som jag beställde o hämtade i affärnö- hur lämnar jag dem? kan man bara byta i affärn????

• lyckligmamma
    Wilmis07 skrev 2008-11-06 11:35:18 följande:
    Man kan bara lämna tillbaka i affären.
    Ja jag gjorde det, och fick en ny tröja direkt
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!