Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

Rabattkodstråden - del 2!

lyckligmamma skrev 2008-08-25 08:00:42 följande:
    lindex koderna, är det bara för dem som har medlemskort? Eller kan alla handla på rabbaterna?
    måste ha club-kort.
  • Tvillingmamma2007
    BasseKatt skrev 2008-09-05 23:34:08 följande:
    Ni som är mera vana Lindexwebshoppare än jag... Kan man shoppa flera ggr med samma kod? Hade ett köp på över 500kr och lyckades få in babyrabatten och "över 200" rabatten. De andra koderna verkar inte funka längre. Då tog jag bort några saker för att dela ordern och använda "över 200" igen, men då står det bara "kod registrerad" utan att nån rabatt kommer upp. Blir det så för er med?
    Ja tyvärr så funkar vissa koder bara en ggr.
  • Tvillingmamma2007

Nån som vet nåt slutdatum för ellos 50%???

• Tvillingmamma2007
    Svar på #1154
    Alltså jag menar inte den utan de två som ger 50% på valfri vara...nån som vet datum för dessa?
  • Tvillingmamma2007

Jag har ju twins och anmält det till Libero så jag får samla till dubbelt så många poäng i Liberoklubben e dyl men får bara ett utskick vid de här rabatt-utskicken dåligt tycker jag. Har man två barn som är födda vid olika tidpunkter så får man ju det!

• Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2008-09-15 22:34:24 följande:
    tips... anmäl gubben också
    Hehe kan man göra det? Men nu är de väl ändå snart för gamla för Libero antar jag...slutar de inte skicka snart?
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2008-09-15 22:34:56 följande:
    eller det räcker egentligen bara att registrera en annan mailadress, det har en kompis gjort och hon får jämt dubbelt.
    Ok fast man ska ju fylla i barnens födelsedatum och de är ju snart 1,5 och då får man ju ändå inte skicka in fler liberomärken men kanske man får utskick ändå ett tag till? Hm vart kan man bara fylla i e-postadressen då?
  • Tvillingmamma2007

Jag har dock inte fått nåt sms som vanligt, dåligt.

• Tvillingmamma2007
    Plutt05 skrev 2008-09-25 22:19:18 följande:
    Men vad tror ni? Kan man visa upp det första SMS:et och köpa barnjeans? Eller var det andra som en rättelse? Kan ju bli väldigt billiga barnjeans:)
    Det andra var väl en rättelse om jag inte fattat fel.
  • Tvillingmamma2007

Jag satt och velade mellan storlekar och så hade jag problem med sidan och dan efter när jag sovit på saken var det SLUT totalt så det blev inga Kavat här heller MEN då kunde jag ju med gott samvete shoppa dyra Viking istället hahaha.

• Tvillingmamma2007

Mää nu har ni ju handlat upp alla moccisar i strl 24-25 som jag behövde juh...bajs Lindex de har aldrig de storlekar man behöver!

• Tvillingmamma2007
    Moonis skrev 2008-10-17 15:15:49 följande:
    Inte riktigt Lindex fel kanske att det finns shopgalna där ute Är riktigt glad att jag va tidigt ute denna gången för annars hade allt varit slut som jag ville ha. Allt går jätte snabbt på webshopen.
    Fast det är ju alltid så juh inte bara denna gången, alltid så utplockat i strl!! Man får aldrig allt man vill ha i samma beställning men det har de kanske räknat ut.
  • Tvillingmamma2007

Ja jag fattar inte heller vad det är med jeansen, en del väldigt små i strl andra inte och en del töjer sig som f*n Gick till JC häromveckan och fick hjälp direkt, skönt när expediten bara kan kasta ett getöga på en och ta fram ett par jeans som sitter perfekt även efter några veckor! Credit till dem! Priset var väl lite väl dyrt kanske men det kan det ju vara värt!

• Tvillingmamma2007
    Koocachoo skrev 2008-10-17 20:32:27 följande:
    Förstår inte varför det alltid står 'slut på lagret' på allt jag vill ha! Beställer alla i storlek 104 eller?? Vart så nästan varje gång jag vill beställa från Lindex. Lite trist.
    Jag vet!! Det är alltid slut, det man vill ha, så dåligt!
  • Tvillingmamma2007

Hur är didrikson i strl? Normala?

• Tvillingmamma2007
    Pappatilltwins skrev 2008-10-20 22:31:10 följande:
    Hyggligt.Dotter på 91cm har overall i str 100.Dottern på 117cm har storlek 120
    Tack!
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #2332
    Du har förmodligen redan använt de rabatter som tas bort!
  • Tvillingmamma2007

Var in på babyroom nu men det finns ju NADA kvar, jaja lika bra kanske

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!