Rabattkodstråden - del 2!
rabattkoden till korthuset är den giltig ännu? vet nån hur långt bak jag ska leta efter den?
rabattkoden till korthuset är den giltig ännu? vet nån hur långt bak jag ska leta efter den?
Mmarielle: jaha ok... då ska jag passa på
är det bara att gå in på korthuset.se?
Va det svårt att montera själv?
Står att man kan fylla i en värdecheck om man har på korthuset.... det är ingen som har nån??
Mmarielle: trög som jag är vad det gäller engelska... VAr går jag in för att fixa till bilderna?
Mmarielle: photoshop är det ett "köpe" programm eller nått man kan ladda ner kostnadsfritt?
Ska ta mig en titt på bilderna sen, återkommer säkert
Tack för hjälpen så länge
Lägger in en förfrågan här oxå.... finns kanske mer än extrafilm
änkte vara ute i god tid i år... mor/farmor tjatar redan om att de vill ha en vid jul i år.
Jag vill helst ha en där bilden är en liggande A4 och kalendern nedanför på en annan liggande A4 om ni förstår vad jag menar.
Det brukas ju skickas ut en massa erbjudanden nu är det någon som har några rabatt koder till fotokalender?
va det nån som testade om man kunde använda merän en kod på ellos sedan?
Jenna82: överkastet är väldigt likt ett som finns på hemtex. mörkbrunt med "sydda rutor" vet inte vad det heter, men det är sytt så sömmarna bildar ett rutmönster. helt ok ser det ut på bilden, men sen vet man ju inte hur det är i verkligheten
Några super erbjudanden på canvas tavlor?
Vad är det för stolar ni pratar om? *nyfiken*
Fick erbjudande från önskefoto, men måste ha kastat det är det nån som har fått samma. tror det va 99:- för en fotoalmanacka
Har Haléns några rabatt koder? gäller de i såfall på annat än kläder?