Inlägg från: Känslan |Visa alla inlägg
  • Känslan

Rabattkodstråden - del 2!

Ingen som har en rabattkod på Pippilotta,please!!!!

• Känslan

Någon som har en rabattkod till Lindex?Tycker rabattskodslistan uppdateras dåligt =(

• Känslan

Åh vilket bra tips,måste höra,vågar jag köpa didrikssons vinterjacka till nästa år,sonen har stlk 90 nu,vad tror ni han har nästa år?

• Känslan

Ullis 10 skrev 2008-10-20 21:53:00 följande:

Helt omöjligt att säga, barn kan växa ryckvis.
    Blev en till i år i stället =) En extra kan ju inte skada =D
  • Känslan
    Hallontårta skrev 2008-10-21 19:44:16 följande:
    Åh! När gjorde du din beställning? Jag vill också ha mina!! :DBanangrejen ville jag också ha men den var slut! (stod det på sidan)Fru Indosaurie skrev 2008-10-21 19:38:59 följande:
    Banangrejen finns på rea på Babyland,ett tips!
  • Känslan

Ingen som vet när Babyroom börjar sin rea igen?Jag missade att beställa ett fodrat regnställ...Hoppas att min jacka som jag beställde kommer...och att den inte är slut.Har ej fått mail att den är det men jag beställde sent...

• Känslan

Tjejligans mamma skrev 2008-10-23 20:09:15 följande:

Jag har ordernr 253 & bara en napphållare fanns av d jag skulle ha...
    Vad skulle du ha mer?
  • Känslan
    CrystalHeart skrev 2008-10-23 21:08:39 följande:
    Jag beställde fodrat regnställ, overall och täckbyxor. Och av det skickar dom enbart regnstället Jag har för övrigt nummer 323
    Fick du mail om detta och när i sånna fall?Jag har nummer 404 så det känns inte ljust.
  • Känslan
    Betty2 skrev 2008-10-24 19:36:56 följande:
    Så står det för mig med, oavsett om jag är inloggad eller utloggad. Om jag går in och kollar på min beställning står det "ej mottagen". Är det likadant för er andra?
    För mig är det också så =(
  • Känslan
    Hallontårta skrev 2008-10-24 21:16:01 följande:
    Ja, så har jag med.Jag har order 371. Det känns faktiskt som att de inte jobbar på vidare snabbt ändå. Undrar hur många anställda de har. :>
    Ja det går ju inte undan precis =(
  • Känslan

Jag har inte fått svar från Babyroom =( Men på sidan står det i alla fall inte slutsålt på just den varan...

• Känslan
    Hallontårta skrev 2008-10-25 20:58:33 följande:
    Oh! På måndag skickar de mina grejer från babyroom. Men byggklossarna var slut :(
    När fick du svar på mailen?
  • Känslan
    Xgirl83 skrev 2008-10-26 08:33:28 följande:
    Jag beställde från Babyroom i måndags och i natt hade jag fått ett kort automatiskt mail att hela min order har blivit annullerad. Vilket oseriöst företag.
    Samma här.Skitdåligt.Vänta en vecka på att få veta att den blivit annulerad.
  • Känslan

Jag har inte fått svar från Babyroom angående min annuleringen av order.Det märkliga va att i morse fanns fortfarande den varan kvar i lager så jag beställde om den...får se vad som händer,la även till en grej.Ska bli väldigt intressant,väntar mig en annulering till dessvärre.Tänker aldrig beställa något där igen kan jag säga.

• Känslan
    Lokatt skrev 2008-10-26 19:49:53 följande:
    jag fick mina grejer från babyroom och ganska snabbt oxå. en jacka var slut, då mailade dom och frågade vilken av dom andra färgerna jag ville ha. Jättebra.Men jag kollade på sidan nu, det finns verkligen nästan inget kvar!!
    Mig svarar de inte ens när jag mailar =(
  • Känslan

Vet någon om det va Önskefoto som hade fotokalendrar under 100 kr st i kanpanj?Någon som har koden?Råkade slänga reklamen med det.

• Känslan
    rebmetpes skrev 2008-10-30 20:00:19 följande:
    på önskefotot kostar dom 99:- med koden 73C9ESD innan den 5/11
    Tack! =)
  • Känslan
    Romii skrev 2008-11-02 09:26:24 följande:
    you gonna looooove meeeee!!!! hehe alla 08:or alltså hehei haninge centrum, intersport har dem didriksons boardman för 350kr! dom kostar annars 600kr.. varför? jo för att det kan ha fläckar på?? jag köpte 2st utan fläckar!!!jag älskar när det blir fel för företag som gör att det inte kan sälja till fullt pris.. *weeeeeeee*
    Jag såg att det såldes för 350 kr på Intersport i Kungens Kurva,och jag kunde först inte förstå varför förrän jag såg att luvorna saknades,blev ingen för min del.Men kul för dig =)
    Jag köpte för 250 kr på Babyroom i stället =D
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!