Rabattkodstråden - del 2!
Ingen som har en rabattkod på Pippilotta,please!!!!
Ingen som har en rabattkod på Pippilotta,please!!!!
Någon som har en rabattkod till Lindex?Tycker rabattskodslistan uppdateras dåligt =(
Åh vilket bra tips,måste höra,vågar jag köpa didrikssons vinterjacka till nästa år,sonen har stlk 90 nu,vad tror ni han har nästa år?
Ullis 10 skrev 2008-10-20 21:53:00 följande:
Ingen som vet när Babyroom börjar sin rea igen?Jag missade att beställa ett fodrat regnställ...Hoppas att min jacka som jag beställde kommer...och att den inte är slut.Har ej fått mail att den är det men jag beställde sent...
Tjejligans mamma skrev 2008-10-23 20:09:15 följande:
Jag har inte fått svar från Babyroom =( Men på sidan står det i alla fall inte slutsålt på just den varan...
Jag har inte fått svar från Babyroom angående min annuleringen av order.Det märkliga va att i morse fanns fortfarande den varan kvar i lager så jag beställde om den...får se vad som händer,la även till en grej.Ska bli väldigt intressant,väntar mig en annulering till dessvärre.Tänker aldrig beställa något där igen kan jag säga.
Vet någon om det va Önskefoto som hade fotokalendrar under 100 kr st i kanpanj?Någon som har koden?Råkade slänga reklamen med det.