Rabattkodstråden - del 2!
Brukar ellos få påfyllning på skor?? Jag har hittat en sko jag tänkte använda 50 % på, men det finns ju inte rätt storlek!! ![]()
Brukar ellos få påfyllning på skor?? Jag har hittat en sko jag tänkte använda 50 % på, men det finns ju inte rätt storlek!! ![]()
Frågar här inne utifall att nån skulle veta för jag hittar inte senaste Tradera-tråden... Hur länge ska Tradera ha stängt för tekniska uppdateringar?
WHAT!? Tradera funkar inte för mig! ![]()
Nån som handlat på skopunkten.se?? Dom har fraktfritt fram till 28/9 och alltid ta 3 betala 2! Jag funderar över deras måttabell!! Fattar inte!!
http://www.skopunkten.com/Kundtjanst/Mattabell
I tabellen står det ju att stl. 20 är 12,9-13,5 cm, men sen står det ovanför att skons innerlängd är 12,5-13,1 cm!?
Men om barnen då har fötter som är 15,7 och 13,4 cm, vilken stl. på gummistövlar ska man då ta? *kliar huvet*
Stl. 24 och 27?
Ang. snacket om 25 % på byxor på KappAhl som är nu så gäller det ALLA byxor!! Jag köpte jeans i stl. 74 och två par velourisar i stl. 92 igår och fick 25 % på alla och hade ju såklart 25 %-kuponger till bodyn och pyjamasarna jag köpte också!!
KappAhl vet hur man ger rabatt iaf!
Jag betsällde kängor till sonen på ellos.se i tisdags kväll och idag kom dom! Har precis varit och hämtat dom och är jättenöjd! Svarta kängor av Doctor Martens typ med gula snören från Kavat! Sonen älskade dom!! Blir perfekt till hans svarta skinnjacka. Kostar 499 men jag betalade 290 kr med 50 % på valfri vara + exp.avg. Fick med ett påslakan-set... åsså en katalog, dom är ju inte dumma...!! ![]()
Hmmm... länken funkar inte... Dom ligger under Barn - Skor och accocearer - Skor
Nu är ju jag helt kass på att flytta fram rabatt-listan och såå, men skulle det inte kunna vara en idé att ha listan i en egen tråd och länka den i TS? Med allt snack (och självklart ska rabatter diskuteras!) hamnar den ju fort långt bak!
Fast det är dumt att listan ligger i TS... den kommer ju att ändras... Å då kanske folk läser TS åsså är den gammal... ja, ja, men mkt bättre än att man ska leta 100 sidor bak här iaf! Tack!