Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Nej, det tror jag inte i alla fall.

lyckligmamma skrev 2008-10-10 08:25:54 följande:
    Ja, så är det på åhlens med! Är det inte så på lindex med???
  • Hallontårta

babyblue: Åhléns har jag kort hos, där brukar jag köpa böcker, inredningsprylar och annat. Nästan aldrig kläder dock! H&M handlar jag kläder till mig själv hos, men nu blir det nästan aldrig några för pengarna går till lillfisen. Lindex tror jag inte har någon avgift.

Till er som uppdaterar rabattlistan (och där länkarna inte fungerar efteråt) LÄS VAD SOM STÅR I TS!!!

• Hallontårta

Eagle: kolla rabattlistan. Jag använde den på 25% igår och den fungerade trots att det står att den gått ut.

• Hallontårta

Hahaha det var inte några få frågor heller!
    Jag har ingen aning om hur tidningen ser ut eller vad den innehåller, de måste tro jag är dum i huvudet. hahaha

lyckligmamma skrev 2008-10-13 23:11:31 följande:
    jag kryssade bara i utan o läsa
  • Hallontårta

Om det är så att någon rabattkod inte fungerar får ni gärna uppdatera rabattlistan så den är aktuell!

• Hallontårta

Bra! Uppdatera listan också då är du snäll.

Gaztongirl skrev 2008-10-15 14:01:04 följande:
    testade precis koden radio hos Extrafilm och den fungerade inte, däremot fungerar camping08 (30 bilder gratis), om nu någon vill beställa därifrån.Jag skulle bara ha några bilder, så kändes onödigt med 100 stycken som de andra har. (som är med här på listan då)
  • Hallontårta

Lidex rea är ju rena skämtet, det finns ju bara små storlekar kvar på baby på nätet och i butiken hade de nästan inget alls till pojkar. Hittade ett plagg i stl 80 igår, sedan var det bara mindre kläder de få som fanns.

• Hallontårta

Jag var inne för ett par dagar sedan, samma dag rean började, och då fanns nästan ingenting i stl 80. Och av det som ligger där nu har det mesta legat på outlet länge.

Moonis skrev 2008-10-18 08:49:18 följande:
    När jag va inne o skulle beställa så fanns det en hel del kvar. Men allt försvinner jätte snabbt.
  • Hallontårta

Okej, jag kanske missade något då.

Moonis skrev 2008-10-18 09:00:48 följande:
    Kan tänka mig för på eftermiddagen va dom flesta storlekarna slut i många av dom grejerna jag beställde. Vet inte alls hur stort lager dom har när dom rear men dom rear väll ut det sista dom har kvar o då kan man ju tänka sig att det inte finns så mycketMen tyckte ändå att dom hade lagt in en del nytt i rean, både till baby o killar som jag tittade på.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!