Rabattkodstråden - del 2!
Nej, det tror jag inte i alla fall.
Nej, det tror jag inte i alla fall.
babyblue: Åhléns har jag kort hos, där brukar jag köpa böcker, inredningsprylar och annat. Nästan aldrig kläder dock! H&M handlar jag kläder till mig själv hos, men nu blir det nästan aldrig några för pengarna går till lillfisen.
Lindex tror jag inte har någon avgift.
Till er som uppdaterar rabattlistan (och där länkarna inte fungerar efteråt) LÄS VAD SOM STÅR I TS!!!
Eagle: kolla rabattlistan. Jag använde den på 25% igår och den fungerade trots att det står att den gått ut.
Hahaha det var inte några få frågor heller!
Jag har ingen aning om hur tidningen ser ut eller vad den innehåller, de måste tro jag är dum i huvudet. hahaha
Om det är så att någon rabattkod inte fungerar får ni gärna uppdatera rabattlistan så den är aktuell!
Nadja: Ja, den är flyttad på. Den hamnade ofta så långt bak i tråden så den fick en egen.
Bra! Uppdatera listan också då är du snäll. ![]()
Lidex rea är ju rena skämtet, det finns ju bara små storlekar kvar på baby på nätet och i butiken hade de nästan inget alls till pojkar. Hittade ett plagg i stl 80 igår, sedan var det bara mindre kläder de få som fanns.
Jag var inne för ett par dagar sedan, samma dag rean började, och då fanns nästan ingenting i stl 80. Och av det som ligger där nu har det mesta legat på outlet länge.
Okej, jag kanske missade något då. ![]()