• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • oxytocin

Jag har provat både med Firefox och Safari...

• lillajag26

Haha, måste bara berätta om mitt fynd!!! Gjorde en beställning på Lindex hemsida och drog av diverse rabatter, bl.a den där man får ett par strumpor på köpet när man köper ett annat barnplagg. Då drogs det av 129 kr för ett par strumpor som kostar 49,50 + 30 % rabatt på ett plagg och 10% på resten och Bamsemockasiner 40 kr billigare. Kan det bli bättre?

Handlade för 387 kr men betalade 173!!!!! Glad eller?!

• solstråle07

puhh... trodde det skulle krångla med koderna på shop online, nu när man läst här.. Men det gick jättebra för mej Köpte inte så mycket, men kunde använda 30% på en vara, babystrumpor gratis, & 50 kr rabatt(om man handlar för över 200kr- bara jag tog den innan dom andra koderna). Däremot kunde jag ej använda 10% på resten av köpet, men det gjorde ju inget- 50krs-rabatten blev ju billigare iaf

• Ankan 77

Lillajag26 eller någon annan. Jag hittar ej Bamsemockasinkoden. Någon som har den??

Mira, född 20/6-06
  • solstråle07
    lillajag26 skrev 2008-10-16 22:38:56 följande:
    Haha, måste bara berätta om mitt fynd!!! Gjorde en beställning på Lindex hemsida och drog av diverse rabatter, bl.a den där man får ett par strumpor på köpet när man köper ett annat barnplagg. Då drogs det av 129 kr för ett par strumpor som kostar 49,50 + 30 % rabatt på ett plagg och 10% på resten och Bamsemockasiner 40 kr billigare. Kan det bli bättre?Handlade för 387 kr men betalade 173!!!!! Glad eller?!
    Då gjorde du ju ett bättre klipp än mitt Handlade för 263kr & betalade 154-. Inte så jättebilligt- men tycker ändå jag fick mycket kläder för pengarna
  • solstråle07

Ankan 77 skrev 2008-10-16 22:45:38 följande:

Lillajag26 eller någon annan. Jag hittar ej Bamsemockasinkoden. Någon som har den??
    Halva priset på bamsemockasiner: EC0842
  • Jessica24

Jag kunde inte använda rabattkoden som ger 30% på en vara och 10% på resten.
    Den registreras inte.

♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Trolletmilla
    Jessica24 skrev 2008-10-16 23:02:53 följande:
    Jag kunde inte använda rabattkoden som ger 30% på en vara och 10% på resten. Den registreras inte.
    Ja som du ser är vi flera stycken som inte lyckas mkt märkligt eftersom de flesta verkar få det att funka. Har mailat kundtjänst tidigt i dag men inte fått nåt svar.
  • Jessica24
    Trolletmilla skrev 2008-10-16 23:16:44 följande:
    Ja som du ser är vi flera stycken som inte lyckas mkt märkligt eftersom de flesta verkar få det att funka. Har mailat kundtjänst tidigt i dag men inte fått nåt svar.
    Ja, jag såg det precis!
    Förra månaden fick jag inga rabattkuponger hemskickade och det var många som fick och denna gången fungerar inte koden då jag ska beställa.
    Så trist!

Bra att du kontaktat kundtjänst. Håll oss gärna uppdaterade på vad dom svarar.
    ♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • ma ma
    lillajag26 skrev 2008-10-16 22:38:56 följande:
    Haha, måste bara berätta om mitt fynd!!! Gjorde en beställning på Lindex hemsida och drog av diverse rabatter, bl.a den där man får ett par strumpor på köpet när man köper ett annat barnplagg. Då drogs det av 129 kr för ett par strumpor som kostar 49,50 + 30 % rabatt på ett plagg och 10% på resten och Bamsemockasiner 40 kr billigare. Kan det bli bättre?Handlade för 387 kr men betalade 173!!!!! Glad eller?!
    Har du handlat någonting annat som kostade 129 kr? Det verkar som att strumrabatten gäller för en hel del annat också

Bamse-mockasiner får man enligt beskrivningen bara om man handlar någonting annat ur Bamse-kollektionen.

30% på babyplagg verkar man inte kunna få på samma plagg som man fått någon annan rabatt för, men kan kombinera med rea.

Det går inte att ha 50 kr för köp över 200 och 10% på hela köpet samtidit - sidan väljer "själv" den av de två som ger högre rabatt.

Hoppas det här förklarar varför några av rabatterna inte fungerar för alla
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!