Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Rabattkodstråden - del 2!

hmmm.. min man har lindex konto oxå, det gick på hans, men inte på mitt??! Och ingen av oss har använt förrut.

• Lokatt
    lugnåsbo skrev 2008-10-17 13:00:46 följande:
    men ni som har en man med konto... har ni samma clubkort registrerat då?
    nej
  • Lokatt
    Blindness skrev 2008-10-17 19:44:51 följande:
    Kan man bara använda vissa koder en gång?
    ja, vissa koder funkar bara en gång per person.
  • Lokatt

Ni som handlat av www.babyroom.se fick ni orderbekräftelse från dom??! Har en känsla av att min beställning blev knas och jag har inte fått något mail..

• Lokatt

ah, men hur ska jag göra då?! när jag skulle lägga beställningen så fick jag skriva i personnr. men fick ingen kod osv. så jag kan inte logga in på deras sida nu, känns jätte konstigt?
    Ska jag lägga en till beställning tycker ni? eller blir det dubbelt då! jag mailade deras kundtjänst, men inget svar, är väll för sent för det

• Lokatt

nu hittade jag. Tips till er som inte fått mail, kolla spamfiltret
    Dock inget bekräftelsemail, men man kan logga in o se att beställningen är lagd

• Lokatt

jag fick mina grejer från babyroom och ganska snabbt oxå. en jacka var slut, då mailade dom och frågade vilken av dom andra färgerna jag ville ha. Jättebra.

Men jag kollade på sidan nu, det finns verkligen nästan inget kvar!!

• Lokatt
    Känslan skrev 2008-10-26 19:53:15 följande:
    Mig svarar de inte ens när jag mailar =(
    oj då! gissar att dom inte kommer göra om en liknande rea! De verkar inte ha datasystem eller personal nog för det
    Synd, för det verkar ju som dom verkligen försökte där i början. De måste ha blivit nerbombade med beställningar!
  • Lokatt

jag använde den där bamse-rabatten när den kom har väntat och väntat på paketet, nu gick jag in och kollade, då stog det MAKULERAD! Hur kan dom makulera en order utan att åtminstonde maila om det?? Dessutom har jag redan betalat! Vad händer med mina pengar?!

• Lokatt

finns inte ta 2 bet 1 på lindex rean som internet rabatt?

• Lokatt
    karon skrev 2008-10-30 14:44:04 följande:
    Min order på lindex gick igenom, fick 179kr rabatt på babysockarna, sammanlagd rabatt blev strax över 340kr, iom 30%+10% och halva mockasinerna.Så ibland lyckas man!
    det lyckades för någon vecka sen för mig med, men blev som sagt makulerad i efterhand! surt för jag hade beställt annat ur rean oxå som jag nu missade
  • Lokatt
    solstrålen80 skrev 2008-11-03 17:44:25 följande:
    överkastet eller handukssetet man får av ellos de fint?finns dom på bild?
    jag har oxå båda Överkastet är sådär, fin färg, men tunnt osv. Men handdukarna tycker jag är bra! Visst, inte tjock lyxkvalite Men ok! och fina!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!