-
Min son har den storleken nu o det verkar vara en storlek som går snabbt. Fick ta 110 istället på fem myror jackorna o 98 på en av tröjorna av det jag beställde. Ändå verkar jag ha varit ute i god tid.Koocachoo skrev 2008-10-17 20:32:27 följande:Förstår inte varför det alltid står 'slut på lagret' på allt jag vill ha! Beställer alla i storlek 104 eller?? Vart så nästan varje gång jag vill beställa från Lindex. Lite trist. -
Men sen funderar jag ibland om inte en del köper upp kläder (speciellt fem myror kollektionen) för att sen lägga ut på tradera när det reas på Lindex.
Dom sälj till rätt bra priser där nämligen, nästan nypriser. -
När jag va inne o skulle beställa så fanns det en hel del kvar. Men allt försvinner jätte snabbt.Hallontårta skrev 2008-10-18 08:37:23 följande:Lidex rea är ju rena skämtet, det finns ju bara små storlekar kvar på baby på nätet och i butiken hade de nästan inget alls till pojkar. Hittade ett plagg i stl 80 igår, sedan var det bara mindre kläder de få som fanns. -
Hallontårta skrev 2008-10-18 08:53:07 följande:Jag var inne för ett par dagar sedan, samma dag rean började, och då fanns nästan ingenting i stl 80. Och av det som ligger där nu har det mesta legat på outlet länge.Kan tänka mig för på eftermiddagen va dom flesta storlekarna slut i många av dom grejerna jag beställde. Vet inte alls hur stort lager dom har när dom rear men dom rear väll ut det sista dom har kvar o då kan man ju tänka sig att det inte finns så mycket

Men tyckte ändå att dom hade lagt in en del nytt i rean, både till baby o killar som jag tittade på.
-
Det är ju min högst personliga åsikt som du inte alls behöver delaHallontårta skrev 2008-10-18 11:58:38 följande:Okej, jag kanske missade något då.
-
Tack för tipset, blev två julklappar till tjejenTjejligans mamma skrev 2008-10-20 14:21:44 följande:www.babyroom.se50% på ALLT!KOD: babyroom
-
Jag fick orderbekräftelse direkt till min mail. Är du osäker om det du vill ha finns kvar sen så skulle jag ha lagt en ny order, den andra kan du ju ta bort när du får tag på dem.
Lokatt skrev 2008-10-20 19:49:34 följande:ah, men hur ska jag göra då?! när jag skulle lägga beställningen så fick jag skriva i personnr. men fick ingen kod osv. så jag kan inte logga in på deras sida nu, känns jätte konstigt? Ska jag lägga en till beställning tycker ni? eller blir det dubbelt då! jag mailade deras kundtjänst, men inget svar, är väll för sent för det -
Då håller jag tummarna på att mina grejer fanns
Har inte fått mail att dom inte skulle det än i alla fall. -
Står samma på mitt. Undrar om dom menar att dom inte tagit hand om ordern än eller att man inte mottagit varornaHallontårta skrev 2008-10-21 17:09:21 följande:Jag gjorde en beställning på babyroom igår men det står fortfarande "ej mottagen", hur står det på era?
-
Vi får nog vänta o se. Har i alla fall fortfarande inte fått mail om att grejerna skulle vara slut.Hallontårta skrev 2008-10-21 18:10:29 följande:Jag tolkade det som att de inte mottagit eller handlagt min order ännu, men det kanske inte är så de menar?