Rabattkodstråden - del 2!
Jag har inge club kort på lindex...är det sånt me kredit på? för kredit vill jag INTE ha där, då äre kört! ![]()
Jag har inge club kort på lindex...är det sånt me kredit på? för kredit vill jag INTE ha där, då äre kört! ![]()
www.4mom.se
Få 10% rabatt på hela ditt köp!
Handla för 500:- eller mer på hemsidan, så får du 10% rabatt på HELA din order, oavsett tidigare pris. Rabatten dras automatiskt av i kassan när du loggat in/registrerat dig. Gäller tom 6/10 -08.
Fick detta i min mail, så om någon kan lägga in den i rabattlistan vorer det snllt.
En fraktkostand blir det bara! E ju deras "fel" att inte det som finns fins på lager då man beställer.
Har grejer jag väntar på därifrån och några som jag fått redan..o jag har bara betalat en frakt.
För mig så märks inte hm avgiften av...har detta år t.ex handlat för 7000kr!!
Så jag får bara en massa såna där bonuscheckar på 50 och 100kr..men de e ju personliga o fins ingen kod på de. Annars hade det ju vart perfekt o lagt upp här.
vad är koden till 30% på valfri vara och 10% på resten? Ingen som skrivit in den i andra tråden ju.. =(
Jag fick alla koderna (skippade dock den med 50kr) att fungera förut då jag skulle beställa, MEN sen då jag skulle bekräfta köpet så hade de tatt bort 30% på valfri vara + 10% på resten koden! Hur kommer det sig?? Såååå irriterande! Grrr.
när jag skriver in koden på babyboom så funkar den inte...(?)
va inte koden babyboom??
Jag skulle nog ha tatt 98..lite för stort gör ju inget + att då kan hon ju ha det ett tag.
Bara o vika upp längst ner ju och på ärmarna om det skulle vara supersort.
Men gå in i nån affär o testa ett set i strlk 98 så får du ett litet hum iaf.
för mig funkade den koden inte heller o då testade jag att göra en beställning för nån vecka sen, så irriterande ju!