Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Rabattkodstråden - del 2!

Constelacion skrev 2008-09-23 19:20:19 följande:
    har itne vågat använda dden sen det var ngn som skrev att de hade ifrågasatt kupongen i butiken dock kom det ju sms igår tror jag det var, 25% på ett par byxor på kappahl. står ignet om jeans lr mjukisar så gäller alla byxor. tänkte fynda jeans till sonen på torsdag, förhoppningsvis kanske man går in i flera kappahl butiker och kan fynda ett par byxor till åt han på det sms;et
    Jag fick hem rabattkuponger idag från kappahl. 25% på varlfritt herrplagg, damplagg och barnplagg. Tror att 25% på valfri byxa kan man handla utan nån kupong.
  • ÖNadja

puh fantast skrev 2008-09-23 21:28:49 följande:

Gäller det byxor i alla storlekar? Även baby?
    ja tror de bara gäller barn, det brukar va så..att det inte gäller baby,dumt!
  • ÖNadja
    Hallontårta skrev 2008-09-24 10:43:48 följande:
    På skyltarna i affären brukar det stå från stl. 86. Men i mitt sms står det att det gäller ALLA byxor. Så stod det senast också och då fick jag köpa på baby.
    men du, de låter ju inte dumt! =) Sist ja va in där när de va en likadan kampanj så frågade jag och då gällde det inte baby, men den här gången kanske de gör det. =)

Kan ju tycka att de är knäppt om det gäller alla andra plagg utom dom på baby.
  • ÖNadja
    lillamye skrev 2008-09-24 12:20:32 följande:
    när jag fick åhlenskortet hem i låan fick jag då aldrig nån rabatt på 20% nån annan som fått det?
    Jag fick ett "vykort" efter ca 2 veckor.
  • ÖNadja

Nån som vet vad som gäller för gamla Pampers rabattkuponger?

Jag har två kuponger som gick ut för ca 1 månad sen, brukar dom fungera ett tag till?

• ÖNadja

Kommer ni ihåg Coop kupongerna och rabatterna som folk pratat om?

Jag mailade till coop och frågade varför jag inte fått dom (är medlem) och fick det här svaret:

"Hej Nadja,
    Detta utskick gick i samband med barnbidraget och vi har ett urvalskriterie i samband med alla våra utskick. Om du återkommer med namn, adress och ID nr så ska jag lösa så att du får detta utskick till dig.
    Coop Forum Marknadsavdelning."

Så vi får väl se om jag får nåt utskick hem. =)

• ÖNadja

Snapfish: Gratis Kollageförstoring på fotopapper. kod: 100CAGCSE86
    Nya användare får dessutom 30 bilder gratis.
    frakt tillkommer

• ÖNadja
    ÖNadja skrev 2008-09-25 09:23:39 följande:
    Snapfish: Gratis Kollageförstoring på fotopapper. kod: 100CAGCSE86Nya användare får dessutom 30 bilder gratis.frakt tillkommer
    kan även tillägga: 50% på kollagemusmatta kod: kollagematta
  • ÖNadja
    Attol skrev 2008-09-25 11:48:12 följande:
    Är det någon som vet om Extrafilm har någon rabattkod på ett visst antal gratis kort just nu?
    EXTRAFILM
    1.Fotobok 49 kronor
    www.extrafilm.se/tv4

2. 30 bilder gratis
    Kod: radio

3.fotobok Enjoy för 49 kr (ord. 159kr) kod: fotobok
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!