Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Rabattkodstråden - del 2!

Åhlens bokrea har startat.

nån som vet om det brukar finnas böcker där för dom minsta, ca 1 år..?

• ÖNadja
    Snorky skrev 2008-09-26 23:20:55 följande:
    ja, det fanns lite grann... jag var där idag... shoppade dock för lite större barn. Jag använde 20% rabattkortet man fick hem i brevlådan när man gick med i barnklubben... så jag fick även 20% på reapriset! Shoppade lite barnkläder också.
    vad bra. Ska in till stan på tisdag så ja hoppas verkligen att det finns lite böcker till sonen. Börjar va lite less på att peka på traktorer och bollar... =)
  • ÖNadja
    TereseA skrev 2008-09-26 23:04:46 följande:
    reima har oulet på overaller flesta är 30% billigare....vet inte deras hemsida..men googla fram..
    går in på deras hemsida www.reima.fi men ja hittar inga billigare overaller. har du nån mer info om vart du hittat dom?
  • ÖNadja
    CharmingGirl skrev 2008-09-27 10:08:00 följande:
    Men nu kanske jag hittat 'felet'... Så dum jag är! Man kan givetvis inte kombinera t3b2 baby och pojk/flick?? Tog ju två från baby och ett par från flick. Suck! Så fick väl förmodligen betala för alla tre då. Synd, hade ju kunnat ta ngt till på baby då 'gratis'...
    När jag handlade på Kappahl t3b2 så tog jag två från baby och 1 plagg från barn och det gick jätte bra, borde ju va samma på lindex, det är ju ändå samma "kampanj" så man borde ju få blanda fritt. kolla upp de där.. =)
  • ÖNadja

Kommer ni ihåg Coop rabatterna många pratade om?
    Jag mailade och frågade varför jag inte hade fått dom och har nu svar:

"Hej

Skickar dig ett presentkort på 100:- då utskicket med kupongerna inte gäller i din förening.

Med vänliga hälsningar"

Så ni som inte har fått dom, knåpa ihop ett mail och fråga efter dom så kanske ni också får en fin rabattkupong! =)

• ÖNadja
    Lejån skrev 2008-09-29 10:32:34 följande:
    Hoppsan vilken service!! *impressed*
    [/citat]

Jag vet, inte dåligt! =)
    lyckligmamma skrev 2008-09-29 11:42:19 följande:
    [citat]
    vilka rabatter????
    [/citat]
    ikve skrev 2008-09-29 18:21:03 följande:
    [citat]
    Vad är det för Coop rabatter ni pratar om?
    [/citat]

Det var nån för ett tag sen pratade om att h*n hade fått hem rabatter från Coop.

från sida 126:
    Lejån skrev 2008-09-17 08:53:11 följande:
    [citat]
    Nej Coop rabatterna hade inget att göra med hur mkt man handlar eller så, utan det var barnrabatter. Det var 100 kr på valfri barnsko om man handlar för 500 kr, 50 kr på valfri leksak, 50 kr på valfri barnbok, 50 kr på vinteroverall, 50 kr på nån barbiefilm och 25 kr på valfri barnmat eller blöjor. Så det blev ju en hel del bra att utnyttja! Tänkte först att jag kanske fått den för att vi fått en liten, men då borde ju du Fru I också fått...
    det blev en himla massa prat om dessa rabatter så jag mailade då å frågade varför ja inte hade fått dom. =) dom svarade då att dom inte gällde i min förening så dom skulle skicka hem en rabattkupong på 100 kr till mej, inte dåligt, så vi får väl se om den kommer snart. =)
  • ÖNadja

puh fantast skrev 2008-10-06 16:08:38 följande:

Kommer ni ihåg Coop-rabatterna vi diskuterade för ett bra tag sen. Jag mailade oxå och frågade varför bara vissa fått. Till svar fick jag: HejVi gör ett barnutskick en gång i månaden till medlemmar som handlar på Coop Forum. Vi varierar våra utskick beroende på vad kunden köper, hur ofta och var ( i vilken butik/stormarknad). Det betyder att alla kunder inte får allt eller att det kan variera mellan erbjudandena från gång till annan eller på dina lokala stormarknads erbjudanden. Genom att skriva under MedMeras villkor har du som kund också gett oss rätten att skicka utvald marknadsföring baserat på din köphistorik. Med vänlig hälsningSå det är nog bara att gilla läget. Men det märkliga är att jag får aldrig några utskick från Coop.
    Jag mailade ju också och frågade och fick till svar att dom inte gällde min förening, så idag fick ja hem ett presentkort på 100 kr som kompensation! =)
  • ÖNadja
    Trolletmilla skrev 2008-10-09 10:38:08 följande:
    ÅÅÅ typiskt jag som redan gjort 3 stycken för 169 kr styck...............Fick dom i förra veckan.Attans också!!!!
    De va ju lite typiskt! =) nästa år får du ha lite is i magen å vänta ut nåt erbjudande.. =)
    Jag beställde från extrafilm 2 för 199 kr, de va heller inget tokigt erbjudande! =)
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!