Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Rabattkodstråden - del 2!

Just nu kan du beställa ett antal CD-skivor
    till det fantastiska unika vrakpriset 25 kr!

Varsågoda!

Eller vad sägs om detta:

1) 40 år med Christer Sjögren, 40 låtar på en skiva för endast 25 kr!

www.GratisSaker.nu/25/

2) Elvis Presley - the Essentials för endast 25 kr!

www.GratisSaker.nu/25/

3) Bee Gees Greatest Hits för endast 25 kr!

www.GratisSaker.nu/25/

4) BWO Pandemonium the Singles Collection för endast 25 kr!

www.GratisSaker.nu/25/

• ÖNadja
    lyckligmamma skrev 2008-10-13 23:02:30 följande:
    det gick inte o beställa
    vad konstigt, ja provade iofs aldrig att beställa..
  • ÖNadja
    lyckligmamma skrev 2008-10-13 23:03:42 följande:
    jag beställde, men så skcikade de 2 paket på varandra, så jag var tvungen o betala allt... suck. jag som skulle gå ur klubben efter välkomstpaketet
    Vadå två paket på varandra? fick du välkomstpaketet och nästa paket i samma utskick?!
    Jag beställde ju de där igår..hmm.. =)
  • ÖNadja

haha!!

Jag har precis suttit och kollat 30-40 sidor bakåt om vars sjutton rabattlistan har tagit vägen, tänkte va duktig och uppdatera, tills ja kollar i TS också ligger den ju som länk! =)

• ÖNadja

puh fantast skrev 2008-10-16 19:43:54 följande:

Blir galen på Lindex shop online!!!Gjorde en beställning och fick väldigt bra rabatter, kunde kombinera flera, sennär jag kom till bankens betalsida, var det tekniskt fel. Detta hände 2 gånger.Stängde av internet och började om från början och nu kan jag inte få samma rabatter igen Har alla rabatter innan jag loggar in och när jag loggat in försvinner alla utom 10% på hela köpet Skitsida!!!!!
    Kan du inte göra en ny användare på din sambo eller nån annan? då kanske de fungerar igen!? =)
  • ÖNadja

Va precis in på Babyroom och såg att dom håller på att uppdatera lagerstatusen.

Är det 50 % även på dom röda priserna?

herregud, ja verkar ju ha missat världens julklappsställe! =)

• ÖNadja
    Moonis skrev 2008-10-24 07:25:31 följande:
    Nu står det att dom hoppas kunna öppna butiken på söndag igen
    Vars står det?
  • ÖNadja

Nu är inte det här nån rabattkod.
    Men ett tips!

Hansens i PITEÅ har 20 % på hela butiken fredag och lördag!

• ÖNadja

ja blir ju tokig på att ja totalt missade rean på Babyroom! hoppas sidan kommer igång på söndag, då jäklar ska ja va snabb med att klicka mej fram! =) om de nu är nå kvar... =)

• ÖNadja

Är det nån som vet när mellandags rean kommer att starta i år? Brukar höstkollektioner finnas med på den rean eller är det bara annat krafs?

• ÖNadja

www.elvasmatroll.e-butik.se

Erbjudande på Katvig!

Från och med idag, 23/10, och fram till och med söndag, 26/10, lämnar vi 25% rabatt på alla ränder samt alla kläder med Chess-print från Katvig. Erbjudandet gäller alltså Katvigs randiga bomullskollektion, den randiga velouren, strumpor, strumpbyxor samt alla kläder och filtar med Chess-printet som ju är från Katvigs otroligt mjuka och gosiga bambukollektion. Rabatten är dragen på de priser som visas i butiken.

Tag 3 betala för 2 på Sista paren ut!

Nu rensar vi ut det allra sista i kategorin "Sista paren ut". Tag 3 betala för 2 gäller, du får alltså det billigaste plagget helt utan kostnad! Detta erbjudande gäller tills vidare och rabatten dras manuellt av mig då jag behandlar ordern. Det är först till kvarn som gäller, risken finns att saker och ting tar slut då det vanligen bara finns ett enda ex kvar.

Drygt 15% rabatt på Beco Butterfly!

Just nu är det 17% på alla färger av Beco Butterfly!

• ÖNadja
    solstrålen80 skrev 2008-11-03 17:44:25 följande:
    överkastet eller handukssetet man får av ellos de fint?finns dom på bild?
    Har överkastet, tycker väl helt klart att det är värt det när det är gratis. =) Men som nån annan sa så är det väldigt tunt, men nog är det fint. Vi använder det iaf! =)
  • ÖNadja

Babyland har ta 4 betala för 2 på alla ytterkläder, OBS gäller enbart i butiker under November månad.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!