Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Rabattkodstråden - del 2!

Hallontårta skrev 2008-09-19 08:15:49 följande:
    lyckligmamma: Men nu kommer andra att kopiera från samma lista och då fungerar ju inte länkarna, varför inte göra riktigt istället? Det är ju bara två länkar det handlar om.
    vadå riktiga länkar? Jag kopierade bara vad den andra hade skrivit? O klistrade på? Hur kan det bli fel o l'nkar inte fungera?????????????????????+
  • lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-09-19 15:15:34 följande:
    Precis som blindness skriver får man gå in på länken och kopiera den och klista in på nytt, familjeliv kapar den annars för den blir lång. Som nu t.ex så fungerar inte KappAhls länk. Men jag tror att den som kopierade listan innan dig gjorde samma misstag så riktiga länken ligger mycket längre bak. Likaså fungerar inte sempers första länk nu.
    Ni som kopierar rabattlistan! Tänk på att göra som det står i slutet av listan annars fungerar inte länkarna!
    ok
  • lyckligmamma
    ÖNadja skrev 2008-09-29 10:21:19 följande:
    Kommer ni ihåg Coop rabatterna många pratade om?Jag mailade och frågade varför jag inte hade fått dom och har nu svar: "HejSkickar dig ett presentkort på 100:- då utskicket med kupongerna inte gäller i din förening.Med vänliga hälsningar"Så ni som inte har fått dom, knåpa ihop ett mail och fråga efter dom så kanske ni också får en fin rabattkupong! =)
    vilka rabatter????
  • lyckligmamma

Hej1 Vart är listan nånstans om rabatter?

• lyckligmamma
    Hejpådig skrev 2008-10-04 15:36:07 följande:
    efterlyser bra rabattkod till extrafilm eller annan fotosida- vill göra fotoalmanacka!någon???
    kolla på korthuset, de är billigast vad jag vet
  • lyckligmamma
    Hejpådig skrev 2008-10-04 19:03:39 följande:
    oki tack ändå. lyckades hitta rabatt hos Extrafilm om 25%. blev fina julklappar =)
    oki, jag får leta efter rabatterna
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!