Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Rabattkodstråden - del 2!

charmmiss skrev 2008-10-10 08:30:05 följande:
    jag fick min kupong igår, beställde för kanske 2-3veckor sen. kommer inte riktigt ihåg.Den gäller ej på externa märken, bara på deras egna sortiment.
    vad dåligt!!!!
  • lyckligmamma
    ÖNadja skrev 2008-10-13 18:22:45 följande:
    Gratis pysselpaket! (man börjar prenumerera, men kan säga upp det efter välkomstpaketet) tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/pysselklu...
    jag beställde, men så skcikade de 2 paket på varandra, så jag var tvungen o betala allt... suck. jag som skulle gå ur klubben efter välkomstpaketet
  • lyckligmamma

jag kryssade bara i utan o läsa

• lyckligmamma

finns det nåt fint erbjudande från hm? ibland får man saker när man beställer

• lyckligmamma
    ÖNadja skrev 2008-10-14 10:40:24 följande:
    vad konstigt, ja provade iofs aldrig att beställa..
    jag beställde på min pappas namn. De kollar kreditupplysning, o jag har csn på kronofogden
  • lyckligmamma

Fru Indosaurie skrev 2008-10-20 20:43:03 följande:

min status är "skickad". Jag beställde 17.28 och den är packad 17.38
    är det här man hittar dig, har du svikit tradera
  • lyckligmamma

Fru Indosaurie skrev 2008-10-21 19:38:59 följande:

jag fick också mina saker från babyroom idag! fast dom visste nog knappt själva att dom hade skickat den för några saker var slut så jag skulle fundera på om jag ville avbeställa ordern, jag fick mail ifrån dom senast idag och senare på eftermiddagen hämtade jag ut paketet..beställde bara prylar:texaspecan.blogg.se/
    nu går det inte beställa där mera med den koden, de är för mpnga som beställer
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!