Inlägg från: Kallemannen |Visa alla inlägg
  • Kallemannen

onanist javist!

T.s jag tror att du är precis som de flesta av oss. Jag har också ett underbart sexliv med min tjej men gillar att själv onanera emellanåt. De som tycker och kräver att man inte skall onanera om man har en partner lever i en förljugen värld som mer hör hemma över 100 år tillbaka. Även om min tjej inte onanera lika mycker som jag så tror jag att det är nästan lika vanligt att tjejer onanerar som att killar gör det.

• Kallemannen

Jag är ju drygt 40 och vet att tjejer i min ålder har mycket svårare att erkänna det, men jag lovar dom gör det nog nästan mer än ni yngre tjejer.

Emmakaagaard skrev 2008-08-08 13:06:22 följande:
    Anonym (Kille) skrev 2008-08-08 12:57:56 följande:
    jag är så nöjd, för när jag frågar mina yngre vänner "20-25" om dom onanerar så säger alla "ja det gör ju alla" men mina äldre vänner skulle ALDRIG erkänna det... så det går ju framåt i alla fall.jag blev lite sur för att det är oftast män som inte tror att kvinnor onanerar förutom i porfilmer där dom samtidigt blir stockade av en super kuk. men jag kom sen på att det är kvinnornas eget fel att det är så, så många som säger att kvinnor inte onanerar så ni killar kan ju inte veta saningen försen flera kvinnor börjar säga som det är=)
  • Kallemannen

Så härligt att vi är jämlika där!
    För det är ju världens skönaste och billigaste "ensamhobby".

God Is A Girl skrev 2008-08-09 08:50:53 följande:

Anonym (Kille) skrev 2008-08-08 18:51:37 följande:
    Vi kan så ofta vi med, ibland oftare :P jag lovar *skrattar*
  • Kallemannen

Och säkert minst lika mycket....

Den allsmäktige skrev 2008-08-14 08:08:58 följande:
    Håller med Mimen, Killar runkar, Tjejer pullar. Piece of cake! :D
Svar på tråden onanist javist!