• Anonym

Fick just veta att min man är sexmissbrukare och ljuger om allt!!!!!!!

vi har haft det jobbigt pga andra saker och går i terapi för det och nu kommer det här också....... jag kan inte ta mer, orkar inte mer.. jag bryter ihop...

• Svar på tråden Fick just veta att min man är sexmissbrukare och ljuger om allt!!!!!!!
  • KramMiiis

Oj det lät tufft. Finns här om du behöver skriva av dig..

• Anonym

Usch vilken situation.
    Kanske kan ni få hjälp genom den terapi ni redan går i?
    Har han varit otrogen? Det är ju ofta så för sexmissbrukare att de har sex med allt och alla i jakt på en kick.
    Hur fick du veta det?

• Anonym

Been there... Ett ex. till mig var beroende av porr - skitjobbigt! Min kärlek var slut när jag fattade det hela så jag lämnade honom "bara", så det var inget jobbigt beslut. Det jobbiga var att ha levt i en lögn...

• Anonym

jag hittade all porr i vår data. Han hade missat att tagit bort den. och han nekade in i det sista till att han hade kollat på den. Jag pressade honom och tillslut erkände han mer och mer och sa tillsist att han nu ville sluta men inte kunde och att han var beroende. Varje ledig stund när jag har sovit eller inte varit hemma så har han suttit och runkat till skiten! Det värsta är att han har bett mig att inte kolla på porr pga att han tycker det är otrohet... och så har han gjort det själv hela jävla tiden! Känner mig så sårad och dum

• Anonym

antagligen tycker han det är otrohet ,
    han skäms säkert för sitt betende o ville inte att du ska göra lika mot honom som han gör mot dej.

liknelse- ofta är just dom som är otrogna dom mest svartsjuka....

Svar på tråden Fick just veta att min man är sexmissbrukare och ljuger om allt!!!!!!!