• plast killen

ökad sperma mängd

e de nån som vet om man kan påverka sperma mängden? ja om man vill ha en "jätte-sats" typ...

• Svar på tråden ökad sperma mängd
  • Cecese

Varför vill man det? Ju mindre kladd desto bättre tycker jag. Annars är det väl att ha ett långt uppehåll som gäller, då brukar det bli större sats. Kanske finns fler sätt men inget jag vet.

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och pyret bf sept/oktober -08
  • plast killen

de e mäktigt och coolt med stora satser...

• Cecese

öhhh tycker vem? Måste väl vara killen då. Visst finns det tjejer som gillar det men de flesta tjejer jag pratat med tycker nog att ju mindre desto bättre.

• Anonym (:))

Dra ut på det och inte komma på en gång och inte för ofta.

• Neko

Heh nej jag tycker också om när det är mycket och jag är tjej =) Ser ju sexigt ut och om man har sex så känns det jätteskönt när det är mycket =)

Hm, att inte ha haft sex den dagen eller dagen före, och att ha långt förspel tror jag kanske kan öka mängden något? Kanske också att äta mycket protein, det består ju mycket av det.

• plast killen

sådär ja... en tjej som åxå uppskattar mängd *Ler*

Neko skrev 2008-08-08 12:24:07 följande:
    Heh nej jag tycker också om när det är mycket och jag är tjej =) Ser ju sexigt ut och om man har sex så känns det jätteskönt när det är mycket =)Hm, att inte ha haft sex den dagen eller dagen före, och att ha långt förspel tror jag kanske kan öka mängden något? Kanske också att äta mycket protein, det består ju mycket av det.
  • W W
    Cecese skrev 2008-08-08 12:15:50 följande:
    Varför vill man det? Ju mindre kladd desto bättre tycker jag. Annars är det väl att ha ett långt uppehåll som gäller, då brukar det bli större sats. Kanske finns fler sätt men inget jag vet.
    Ju mer kladd desto bättre säger jag
    So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • Cecese
    W W skrev 2008-08-08 12:27:07 följande:
    Jo jag vet att det finns dom som gillar det. Men dom flesta jag pratat med irl tycker som jag. Det är väl tur att inte alla tycker lika för ack vad det vore tråkigt
  • plast killen

kom och mjölka då!!! hehe
    W W skrev 2008-08-08 12:27:07 följande:

• W W
    plast killen skrev 2008-08-08 12:32:28 följande:
    kom och mjölka då!!! heheW W skrev 2008-08-08 12:27:07 följande:
    Du råkar bara befinna dig jävligt långt borta för det *anser att det är du som är långt borta fast det är jag som flyttat *
    So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
Svar på tråden ökad sperma mängd