• plast killen

ökad sperma mängd

e de nån som vet om man kan påverka sperma mängden? ja om man vill ha en "jätte-sats" typ...

• Svar på tråden ökad sperma mängd
  • plast killen

du e för go du!!
    W W skrev 2008-08-08 12:41:24 följande:

Du råkar bara befinna dig jävligt långt borta för det *anser att det är du som är långt borta fast det är jag som flyttat *
  • Morning Star

Man ska dra i sig mycket vätska har jag läst, kommer inte ihåg vart och om det stämmer men de kan ju va värt att pröva om du vill ha en rejäl laddning.

• MiamiVice THE Slyna

Jag tycker... Det ska liksom finnas överallt, ansiktet, mungipan, hårfästet, tapeten bakom huvudet..

Cecese skrev 2008-08-08 12:21:35 följande:
    öhhh tycker vem? Måste väl vara killen då. Visst finns det tjejer som gillar det men de flesta tjejer jag pratat med tycker nog att ju mindre desto bättre.
    Slampa on a mission...
  • W W
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-08-08 16:21:54 följande:
    Jag tycker... Det ska liksom finnas överallt, ansiktet, mungipan, hårfästet, tapeten bakom huvudet..
    So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • W W
    plast killen skrev 2008-08-08 12:48:20 följande:
    du e för go du!!W W skrev 2008-08-08 12:41:24 följande:
    I know Det är du med
    So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • Anonym (men visst)

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-08-08 16:21:54 följande:

Det är väl lite o ta i ;0)
    Men visst ska det vara mycket, lite som en vulkan eller nåt =0)
  • Oliner

Är det inte zink eller var det magnesium som höjer testosteronnivårna, och höjs dom så produceras det också mer spermier, fast tror inte man märker så stora skillnader att man går från att småspruta till att dränka nån dam

• Anonym (kille)

om man "förbereder" lite före några gånger så ökar mängden mycket.
    starta ca 10 timmar tidigare med att runka o precis innan det ska gå för en så sluta, inget sprut. upprepa detta någon gång till under dagen innan du vill använda super satsen.
    på mig ökar sattsen lätt till över det dubbla.

• MiamiVice THE Slyna

Woohoo..

Anonym (kille) skrev 2008-08-10 08:43:06 följande:
    om man "förbereder" lite före några gånger så ökar mängden mycket. starta ca 10 timmar tidigare med att runka o precis innan det ska gå för en så sluta, inget sprut. upprepa detta någon gång till under dagen innan du vill använda super satsen. på mig ökar sattsen lätt till över det dubbla.
    Slampa on a mission...
  • Anonym (123)

Jag började tvinga i sambon folsyra (pga tandproblem och inget annat ) och helt plötsligt så är satsen större

Ett annat trick är ju att vara en j*vla retsticka som min sambo säger att jag är
    Kan reta han en hel dag innan han får nått

• Anonym

Jag är tjej och älskar stora laddningar! Har ordentligt preventivmedel och lever i ett förhållande så han kan spruta i mig utan risk men gillar ändå att sputa på mina bröst eller min rumpa osv bara för att jag gillar det och han gillar det!

Som några påpekat här tidigare så funkar det att "retas" då och då under en längre period innan man har sex, ta det dock inte för långt då han riskerar ballhugg...

• Hallonjuice

räker inte 500 miljoner svimmare på sats?? ;).. vet inte hur men lärt mig att om man väntar 2-3dagar utan utlösning blir det störe sats men efter det dör bara gamla och nya blir till men tjejer gillar oftast vad jag vet ''normala satser'' doktorns rekomendationer knulla varje dag och skit i äpplet ;)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden ökad sperma mängd