Mc Donalds Coca Cola glas
Jösses vad dom blev populära!! Har precis varit inne på Tradera och kollat, vilka priser dom går för!
Samlar du? Vad är du villig och betala för glasen?
Jösses vad dom blev populära!! Har precis varit inne på Tradera och kollat, vilka priser dom går för!
Samlar du? Vad är du villig och betala för glasen?
vaah haha jag har 4 glad kan sälja dom da :P
Jag har 4 rosa, 2 blå och 2 gula! Mannen och hans arbetskamrat har varit och lunchat på Mc Donalds ganska flitigt så att jag kan få glasen !
Är det sant säljs dem på tradera . Jag är ägare till två rosa som bara står . har m d slutat med glasen?
på tal om att dom är tåliga! höll inte nät dottern slängde det i golvet haha=) så nu har ja bara 9 glas=/
Ja, det här blev ju en poppulär tråd medans jag var på grillafton!!
Jag tycker det är helt fantastiskt otroligt att folk betalar sådana enorma summor för ett par glas! Jag har ett par lila, ska nog slänga ut dom på tradera!! Fast, hur ska man skicka dom för att dom inte ska gå sönder i frakten?? Lite klurigt! Någon som har bra förslag? Man kan väl inte bara linda in dom i lite tidningspapper och hoppas att dom håller??
vansinne att betala så mkt pengar
jag har 2 rosa 2 blå och 4 glas klara kanske man skall sälja dem och tjäna lite
jag har 2 blåa, 2 mörkgröna, 2 lila, 2 gråa o 3 rosa o jag har inte ens ätit där.. bra man har en mamma o bror som äter där.. :)
och vars är det då?
Men OJ !
Jag som har sååååå många.
ha ha.
Stora barn i familjen - många glas blev det.
Kul.
Men att folk betalar...
Ja... för allting verkar det som
Hur länge håller kampanjen på egentligen??
Vill gärna ha 2 rosa o 2 lime...men har inte en tanke på att betala över 50kr st som vissa gör på tradera...
Skulle inte heller vilja betala dyra porton för dem utan då välja i sthlm så man kan hämta på plats isf
Oj vad folkar betalar för en del saker. Undrar om mina McDonalds Coca Cola glas från Spanien som faktiskt ser ut som riktiga Coca cola burkar skulle sälja på tradera? De är mycket coolare och jag blev besviken när jag fick se att de svenska resturangerna hade "vanliga" glas istället... Varför körde de inte samma tro?