• Anonym

Ni som får orgams när ni knullar...

..får ni det genom bara in-ut sex eller hjälper ni till o stimulera klittan?

Själv får jag det oftast genom att stimulera klittan oxå, Fast ibland känns det dom fusk och då får han kämpa på lite hårdare för att jag ska komma bara med in och ut sexet..

• Svar på tråden Ni som får orgams när ni knullar...
  • Anonym

kräver orgasm varje samlag.
    måste stimulera klitoris, det är inte fusk....den är fan felplacerad så handstimulering får han räkna med!

• Anonym
    , hade väl varit bättre om den satt på något ställe där den stimulerades vid samlag? eller kanske mellan tuttarna så man kan bli slickad och sexad samtidigt?
    Anonym (Bo) skrev 2008-08-09 10:08:28 följande:
    Felplacerad... Den var bra. Som kille tycker jag den sitter perfekt, hur ska man annars komma åt att slicka den så bra. Som sagt, det finns inget inom sex som kan kallas fusk, anything goes!
  • Anonym

Skönt o höra att det inte räknas som fusk.. vet väl det egentligen men ibland känns det som att orgasmen inte räknas om man får hjälpa till med stimuleringen.. Dumt egentligen för jag blir ju nöjd och tillfredställd av det!

Ska genast sluta känna så!!

• Anonym
    Anonym skrev 2008-08-09 10:05:28 följande:
    kräver orgasm varje samlag. måste stimulera klitoris, det är inte fusk....den är fan felplacerad så handstimulering får han räkna med!
    Så fel att kräva något i en sexuell relation. Jag hade avslutat med dig omedelbums.
  • Anonym

är det fel att kräva att få ut något under samlaget?. då måste det även vara ok att sluta några sekunder innan det går för mannen också? varför är det han som ska avgöra när sexet är över?. nä, här är vi två som gökar och BÅDA ska få gå ända till toppen!

Anonym skrev 2008-08-09 12:51:27 följande:
    Så fel att kräva något i en sexuell relation. Jag hade avslutat med dig omedelbums.
  • Anonym

instämmer!!

Anonym skrev 2008-08-09 18:30:00 följande:
    är det fel att kräva att få ut något under samlaget?. då måste det även vara ok att sluta några sekunder innan det går för mannen också? varför är det han som ska avgöra när sexet är över?. nä, här är vi två som gökar och BÅDA ska få gå ända till toppen!
  • Anonym

Jag får orgasm minst en gång under samlag utan att hjälpa till själv, oftast 1-3 grr.
    Dock funkar det bara i missionären.
    Min stackars man får ibland smeka mig efteråt också fasten jag redan kommit ett par grr eftersom jag va så nära att komma igen när han sprutade i mig (eller på mig) att jag behöver en till

• Anonym

nu gör ju de flesta snitt så det gör väl inget om den satt i muffen? ,,,,nehe men mellan tuttarna då?

noraa skrev 2008-08-11 23:13:00 följande:
    Nja. Det finns nog en ganska enkel fysiologisk orsak till varför klitoris sitter utanpå och inte inuti. Tänk på hur barn i regel föds så förstår du varför ett så oerhört känsligt och nervtätt område inte lämpar sig inne i vaginan. Kvinnans kön är tämligen smärttåligt och inte särskilt känsligt inuti eftersom bebisar på 3-5 kilo ska pressas ut där igenom. Dessutom skulle det vara mycket svårare för kvinnan själv att komma åt klitoris om den satt inuti slidan. Allt är egentligen mycket praktiskt ordnat.. Till TS vill jag säga att man idag, med ny kunskap om klitoris, antar att även så kallade vaginala orgasmer faktiskt beror på klitorisstimulans; klitoris nervändar förgrenar sig längre än vad man tidigare har trott och det finns en hel del som pekar på att den berömda G-punkten är en del av klitoris.Dessutom: En orgasm är en orgasm är en orgasm.. Vad spelar det för roll hur man kommer bara man kommer?
  • Anonym

Jag kan bara komma genom "in-och-ut-sex"! Tycker bara det stör om han försöker stimulera mig samtidigt. Skumt hur olika man är...

Svar på tråden Ni som får orgams när ni knullar...