• trust

gravidvattengympa eller gravidyoga i Lerum/Alingsås

Är det någon som har varit på vattengympa eller gravidyoga i Lerum eller Alingsås? Vattenpalatset eller Nolhaga parken? Eller någon annan bra tips.

Eller någon annan som tänkte börja?

• Svar på tråden gravidvattengympa eller gravidyoga i Lerum/Alingsås
  • lillaemme

Hejsan!! Jag är jätteintresserad av vattengympa å yoga.. Såg att hälsostudion skall börja med nya kurser i yoga till hösten, men då är det dock ingen ide för mig eftersom jag har BF 19/9

Vattengympa hade dom i nolhaga i våras, eller ja strax innan sommaren började men kom tyvärr aldrig dit. Men det var nog väldigt uppskattat.. Tycker dom kan ha ngt liknande nu på stört! hahaha.. När har du BF?

• trust

lite längra fram haha, 14 feb. tänkte att om jag skriver i den har delen av forumet, får jag svar iaf.

vattenpalatset börjar sin gravisvattengympa i vecka 35. men de ha stängt nu, jag ville ringa för mer info, men jag får nog vänta till om två veckor.

har du varit på någon profylaxkurs?

• ebbozz

Hejsan!
    Jag har gått på gravidvattengympa på lerums vattenpalats nu i början av sommaren... Tyvärr kom jag in precis innan det var dags för sommaruppehåll, men jag går på den vanliga ibland och gör vad jag orkar... Jätteskönt är det och man är såå fri i vattnet.
    Man avslutar varje pass med att bara ligga och flyta på flytkorvar... Sååå skönt...

• trust

vet du hur mycket det kostar på vattenpalatset!

• ebbozz

Det står på deras hemsida... Jag har årskort, så det kostar mig inget. Man tjänar in det ganska lätt, det kostar 190kr/mån. och jag tror att inträde en gång kostar 90kr. Så bara du går dit två gånger så är det intjänat. De har såkallade vuxenmornar med frukost och vuxenkvällar med massage och sånt... Jättemysigt och utan en massa ungar som skvätter

• lillaemme

Hejsan.. Då hinner du ju me lite kurser i höst..:=) härligt å rör på sig..det är lte irriterande att jag ska ha mitt i uppstarterna av alla grupper..hmm, jaja, jag får hitta på ngt annat..haha..

Nej, har inte gått på några kurser alls.. Vi börjar föräldrakursen i slutet av augusti, å den är på 3 ggr så jag hoppas att jag hinner med alla gånger innan h*n kommer ut!

Kul med flera i detta området som skalla ha..:=) Bor du i Lerum eller?

• trust

floda bor vi, det är vårt första. Och ni?

synd att vattenpalatset är stängt just nu, skulle vilja fråga lite mer. Oh nu går det inte att skriva in sig.

nolhagabadet har jag ringt, men de vet ej än om de kommer en kurs till hösten. vi får se.

inatt har jag sovit hos en kompis med en tre månaders. så gulligt, men lite skrämmande, kommer jag också att klara det så bra?

hur mår ni?

• ebbozz

jag bor i olofstorp... skrev inte in mig eller så... vi var bara 4-5 pers/pass när jag gick. Innan på våren var det tydligen fullt, men just när jag började var det bara att droppa in. Har de helstängt nu vattenpalatset?

• trust

yep, tills den 22 augusti, körde förbi idag.

när har du bf?

• ebbozz

13 aug... så om fyra dagar... huh

• trust

lycka till! eller om några dagar iaf (hoppas inte veckor)

• ebbozz

nej, jag är riktigt less på det nu. Så jag hoppas verkligen att han har lust att komma i tid.

Svar på tråden gravidvattengympa eller gravidyoga i Lerum/Alingsås