vad tänker ni när ni ser en tjej med svart nagellack?
ja som frågan lyder, vad tänker ni , vad tycker ni..
ja som frågan lyder, vad tänker ni , vad tycker ni..
På nertuggade naglar; välj en ljusare färg På långa; snyggt
*har själv svart ibland*
Haha vad ska man tänka... att hon är gothare? :P Hårdrockare? Emo? Deprimerad?... eller bara gillar svart nagellack?
Hårdrockare/punkare/rocker.
Tänker inget särskilt. Bor i Sthlm. Här är alla välkomna, oavsett färg på nagellacket
Jag tycker att det kan vara jätte snyggt :)
Tänker inte något speciellt när jag ser en tjej med svarta naglar. Ev. att jag själv skulle vilja ha det oftare.
haha jag är ingen av dem...och jag är lycklig haha...brukar ha svart eller rött...
Kan vara snyggt på vissa, men det beror lite på person och hur naglarna ser ut. Har det själv ibland men bara då jag har korta naglar, när jag har långa brukar jag välja något mer diskret.
Jag tänker:
"Kolla, hon har svart nagellack, tänk om jag själv skulle ha det"..
Men sen inser jag att det inte är min stil....
Det beror på hur hon ser ut i övrigt. Nerbitna naglar med flagigt svart lack ser förskräckligt ut, särskilt i kombination med goth/emo-kläder. Välvårdade naglar med snygga kläder är däremot jättesnyggt.
brukar ha svart nagellack, men inte om jag klär mig svart, då kan man se lite goth ut.
tycker det är fint när det bryter av det söta/gulliga med blommig topp och kjol.
allt hänger ju inte på es naglar, utan helheten!
"Tråkigt med svart. Det finns ju roligare färger."
Beror på hur hon ser ut i övrigt. Jag gillar svart nagellack på kortare välformade naglar och en snygg/elegant/trendig framtoning i övrigt, även om det verkar höra till gothgrejen så blir det för mycket i den kombinationen.