• minhalva

vad tänker ni när ni ser en tjej med svart nagellack?

ja som frågan lyder, vad tänker ni , vad tycker ni..

• Svar på tråden vad tänker ni när ni ser en tjej med svart nagellack?
  • FinalFantasy

På nertuggade naglar; välj en ljusare färg På långa; snyggt

*har själv svart ibland*

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Haraaz

Haha vad ska man tänka... att hon är gothare? :P Hårdrockare? Emo? Deprimerad?... eller bara gillar svart nagellack?

• Tecken

Tänker inget särskilt. Bor i Sthlm. Här är alla välkomna, oavsett färg på nagellacket

• Flickan Gud Glömde
    Haraaz skrev 2008-08-10 09:33:07 följande:
    Haha vad ska man tänka... att hon är gothare? :P Hårdrockare? Emo? Deprimerad?... eller bara gillar svart nagellack?
    Precis
    Använd google.se
  • Gwenda

Jag tycker att det kan vara jätte snyggt :)

Tänker inte något speciellt när jag ser en tjej med svarta naglar. Ev. att jag själv skulle vilja ha det oftare.

• minhalva

haha jag är ingen av dem...och jag är lycklig haha...brukar ha svart eller rött...

• Puffen

Kan vara snyggt på vissa, men det beror lite på person och hur naglarna ser ut. Har det själv ibland men bara då jag har korta naglar, när jag har långa brukar jag välja något mer diskret.

Mamma till Douglas -020528, Elliot -070406 & tvillingar (flicka + pojke) BF -080917
  • phridan

Jag tänker:
    "Kolla, hon har svart nagellack, tänk om jag själv skulle ha det"..
    Men sen inser jag att det inte är min stil....

• Tjoflöjt

Det beror på hur hon ser ut i övrigt. Nerbitna naglar med flagigt svart lack ser förskräckligt ut, särskilt i kombination med goth/emo-kläder. Välvårdade naglar med snygga kläder är däremot jättesnyggt.

• perkke

brukar ha svart nagellack, men inte om jag klär mig svart, då kan man se lite goth ut.

tycker det är fint när det bryter av det söta/gulliga med blommig topp och kjol.

allt hänger ju inte på es naglar, utan helheten!

• La Lola

"Tråkigt med svart. Det finns ju roligare färger."

//3 år tog det - jag ska bli mamma igen
  • Nicole Bitchie

Beror på hur hon ser ut i övrigt. Jag gillar svart nagellack på kortare välformade naglar och en snygg/elegant/trendig framtoning i övrigt, även om det verkar höra till gothgrejen så blir det för mycket i den kombinationen.

Svar på tråden vad tänker ni när ni ser en tjej med svart nagellack?