Välutrustad man inne i sig...
stora är bäst.
stora är bäst.
Man blir kåtare av stora tycker jag. Bara att smeka den enorma bulan får mig dyngsur.
Antar att det är som när kiillar föredrar stora bröst... en del tjejer blir kåta av stora kukar. Det är EXTRA manligt på något vis.
Instämmer
*suktar efter en grov..*
Jag förstår att alla killar vill ha stor. Det verkar som de flesta tjejer går igång på det. Jag tycker lite synd om de som har pytteliten. Men det finns säkert en och annan tjej som föredrar det också iofs.
Jag har alltid velat testa en stor, tyvärr har jag aldrig mött någon. Det verkar rätt sällsynt.
Hallåååå, var är alla big dicks?
Stor kuk ska det vara
ja stora är bäst...
Lagom är bäst!
Med min nuvarande kan jag ha sex i massor av olika ställningar och hur ofta som helst- med ett ex klarade jag bara vissa ställningar och fick små sår precis i ingången så det gjorde ont om det blev för ofta. Plus att analsex är mycket enklare med en som inte är så stor!
Lagom är bäst! Gillar inte för stora, gör bara ont och inte kul för killen att behöva vara försiktig hela tiden.
W W skrev 2008-08-11 10:30:25 följande:En fin åsikt kära WW, lagom är alltid bäst säger man ju! Och tjejer, större kuk ger mindre blod till hjärnan och dålig mental kapacitet. ha!
[/citat]
Det var ju en intressant teori! Jag måste fått tag i undantagsfallet. Min man har en stor, grov kuk och är med i Mensa. Fast han gjorde ju inte testet med stånd så...
långa och smala är värst........se löjligt ut, känns löjligt osv.
hellre en grov och kort men lagom är alltid bäst